Gå til innhold

Hvor fort kan du skrive? :)


Tike

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+45613274

425 og 0 feil. Ikke like bra som i gamle dager hvor jeg hadde 498. 15 minutt testene er harde. Da har jeg ikke sjanse på å opprettholde det tempoet.

Tør ikke du publisere bilde? :p

Lenke til kommentar

 

425 og 0 feil. Ikke like bra som i gamle dager hvor jeg hadde 498. 15 minutt testene er harde. Da har jeg ikke sjanse på å opprettholde det tempoet.

Tør ikke du publisere bilde? :p

 

Hadde det vært mulig med klipp/lim rett inn her så hadde jeg gjort det. Er ikke noe bruker på noen av disse "publiser bilder sites", og gidder ikke styre med det nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

 

 

 

425 og 0 feil. Ikke like bra som i gamle dager hvor jeg hadde 498. 15 minutt testene er harde. Da har jeg ikke sjanse på å opprettholde det tempoet.

Tør ikke du publisere bilde? :p

Hadde det vært mulig med klipp/lim rett inn her så hadde jeg gjort det. Er ikke noe bruker på noen av disse "publiser bilder sites", og gidder ikke styre med det nå.

Printscreen er ikke så vanskelig da.

Lenke til kommentar

53_283_0_0_64_3_42.21_686_1187.jpg

 

Jeg bruker mye tid på å slette bokstaver og rett på feilen når jeg bommer på knappene. Har aldri lært meg skikkelig tasteteknikk. :p Noen som har tips til å lære seg slikt? Bytter også litt ubevisst hvilke fingre jeg bruker.

 

 

Er ikke noe bruker på noen av disse "publiser bilder sites", og gidder ikke styre med det nå.

No need. Trykk "copy image" slik at det ligger i "klipp/lim". Deretter gå til imgur.com, trykk upload og ctrl+v og "upload". As easy as that. ;)

 

EDIT: Faktisk, så er det en link "screenshot", trykker du på den så ser du statestikken som bilde og kan bare kopiere bildeadressen. ;) Men du må legge til ".jpg" fordi det er ikke inkludert i bildeadressen, og forumet aksepter ikke uten.

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...