Gå til innhold

Lage kaos på kvineguiden forum


eduard kihl

Anbefalte innlegg

Hei hei og lal la la hahaaha. Leser innimellom på kvinneguiden og det er en god porsjon feminazier og andre gretne kvinnfolk som fortjener en god runde med god gammeldags trolling.

 

Oppskrift på trolling:

 

1. Lag konto på kvinneguiden.

2. post svar f.eks. Er denne bra? med http://trololololololololololo.com/

marker teksten er denne bra + trykk på link knappen legg inn trololo over.

3. kjør svar roulette helt til du blir bannet fra kg, det ble jeg etter ca en time.

4. moderatorene blir selsakt forbanna og brukerene akke så.

God trolling med eduard khil :xmas:

 

Eksempel på nylig laget søppeltråd på kg:

 

Kvinneguiden: Dater fantastisk mann, men oppdaget nylig at han har ganske liten penis......

 

Som overskriften sier.....Mannen jeg har datet i en måneds tid, følte det var på tide å ta ting til neste nivå, altså sex.

Da jeg skulle suge ham, merket jeg at penisen hans er den minste jeg har opplevd. Ikke kjempeliten, men kanskje 10-12 cm, og ganske så tynn.

Jeg lot selvsagt som ingenting, jeg ville jo ikke såre ham. Da vi skulle ha samleie kjente jeg først at han kom inn i meg, men etter noen sekunder kjente jeg ikke noe lenger. Det var liksom ingenting, ingen friksjon. Men jeg prøvde å leve meg inn i det likevel, og stønnet litt for at han ikke skulle tro jeg ikke nøt det.

Uansett, han var veldig fornøyd etterpå og vi koste etc. Jeg er forelsket i ham, men jeg ble så skuffet. Vet jeg sikkert er en overflatisk hurpe nå. Nærmer meg 40, og denne mannen kan sikkert bli en fantastisk ektemann om det går så langt.

Men, jeg føler altså en slags medynk med ham nå, i forhold til det seksuelle. Vet at man kan bruke dildo etc., men han virker ikke å tenke om seg selv som beskjedent utstyrt.

Han er flott å se på, høy, tjener ca.1 million i året, er på min alder, høyt utdannet, har hyggelige foreldre og søsken.

Uff, what to do?

Du trenger han her :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...