Gå til innhold

[Tilbakemelding] Ny design på tek.no


Anbefalte innlegg

Jeg merker at jeg er sjeldnere og sjeldnere inne på tek-nettverket etter at dere la om designen, og jeg har kommet frem til at grunnen er at det er vanskelig å skill mellom hva som er reklame og hva som er artikler. De har samme utforming og farge på bl.a ramme og font. Jeg blir mer i dårlig humør nå når jeg merker at jeg har brukt tid på å se over en annonse i stedet for en artikkel.

 

Jeg håper dere forandrer designen på reklameplassene slik at brukeropplevelsen på tek-nettverket blir bedre igjen, men jeg har tvil om at dere vil gjøre det. Sånn som det er nå er jeg på aktiv jakt etter et alternativ til dette nettstedet når det kommer til hardware og teknologinyheter.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har flere ganger hatt tanker om å dele lignende synspunkt.

 

Har merket meg at jeg nå sjelden blar lenger ned enn til ledige stillinger før jeg er ferdig, og ofte kikker jeg bare på tek.no uten å bruke tid på "undersidene" som jeg besøkte hver dag — før.

Istedenfor har jeg begynt å bruke mer tid direkte på diskusjon.no og andre nettsteder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Helt enig!
Var flere ganger innom hardware.no tidligere, men nå tok det over en måned på den nye pc-en min før Tek.no ba meg om å slå av Ad-block!
Tok en rask sjekk innom Tek.no/data nå, for å se om det var noe spennende der, men det var det ikke. I tillegg så er det akkurat det samme på Tek.no/data som på Tek.no. Forsåvidt det samme på Tek.no/mobil, bare litt færre artikler.

Når jeg er inne på Tek.no/data ønsker jeg å lese om data, ikke om anbefalte apper til mobiltelefon, en ny kjempe-tv, at Apple har tatt patent på en ny løsning for å lese fingeravtrykk på en telefon, eller om skreddersydd godlyd til mobiltelefon.

I mine øyner hører dette hjemme på gamle Amobil og gamle Lyd og bilde.


Mener dere i Tek.no redaksjon at det er sånn det skal være? At "alt" ligger på "alle" sidene?
Og har omleggingen vært en suksess, med tanke på sidevisninger på de forskjellige sidene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...