Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikkje full styrke av pc


Anbefalte innlegg

Sånn å forstå! Jeg har vært fornøyd og ikke fulgt med i tiden på monitorfronten, men skjønner at jeg burde ha noe nytt ;)

Det er stor forskjell og har vært mye utvikling på lcd teknologi på 8 år.

En 144hz lcd skjerm med ips panel og gsync er saker.

http://www.pcworld.com/article/2863745/new-acer-27-inch-panel-brings-ips-144hz-and-g-sync-to-a-high-res-monitor-at-last.html

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du en skjerm som støtter mere enn 60Hz? I spill som LoL og Minecraft ser jeg ikke helt vitsen med å trenge mere enn 60fps. I bilspill, skytespill å andre spill med mye kjappe bevegelser så er over 100fps nesten et must, hvertfall for min del.

jeg har tenkt till og spille bil og fps spill. men internette mitt er ikkje så kjempe raskt :hm: og jeg hadde bare lasta ned di 2 spill, og når eg såg det var bare 60 fps trudde eg at pcen ikkje ville klare og kjøre spilla... men nå veit eg hva som gjorde til det :)

Lenke til kommentar

 

Sånn å forstå! Jeg har vært fornøyd og ikke fulgt med i tiden på monitorfronten, men skjønner at jeg burde ha noe nytt ;)

Det er stor forskjell og har vært mye utvikling på lcd teknologi på 8 år.

En 144hz lcd skjerm med ips panel og gsync er saker.

http://www.pcworld.com/article/2863745/new-acer-27-inch-panel-brings-ips-144hz-and-g-sync-to-a-high-res-monitor-at-last.html

 

Prisen er fremdeles for høy for G-Sync skjermene etter min mening. Man kan fint få en brukbar 144Hz skjerm fra BenQ f,eks til litt over 2000kr. Jeg er veldig fornøyd med min BenQ XL 2411T å kommer ikke til å bytte den ut før G-Sync er litt mere mainstream å prisen kommer ned på et normalt nivå. 6-7000 for en liten 27" er jo helt latterlig, du får jo to gode skjermer til den prisen, å da kan man jo kjøpe en for gaming og en for bilderedigering og dagligs bruk.

Lenke til kommentar

 

 

Sånn å forstå! Jeg har vært fornøyd og ikke fulgt med i tiden på monitorfronten, men skjønner at jeg burde ha noe nytt ;)

 

Det er stor forskjell og har vært mye utvikling på lcd teknologi på 8 år.

En 144hz lcd skjerm med ips panel og gsync er saker.http://www.pcworld.com/article/2863745/new-acer-27-inch-panel-brings-ips-144hz-and-g-sync-to-a-high-res-monitor-at-last.html

Prisen er fremdeles for høy for G-Sync skjermene etter min mening. Man kan fint få en brukbar 144Hz skjerm fra BenQ f,eks til litt over 2000kr. Jeg er veldig fornøyd med min BenQ XL 2411T å kommer ikke til å bytte den ut før G-Sync er litt mere mainstream å prisen kommer ned på et normalt nivå. 6-7000 for en liten 27" er jo helt latterlig, du får jo to gode skjermer til den prisen, å da kan man jo kjøpe en for gaming og en for bilderedigering og dagligs bruk.
Jeg sa ikke at dette var kjøpsanbefaling.

Tvert imot.

Derimot vise hva som er the latest and greatest.

Ja og IPS er dyrere enn TN.

Gsync drar jo og opp prisen som alle andre tekniske implementasjoner ville gjort. Kan være det er en lisens kostnad til nVidia her og (jeg vet ikke).

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...