Gå til innhold

Oversatt vitnemål


2rf1s

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg skal søke om plass på universitet i utlandet og trenger en godkjent engelsk oversettelse av vitnemålet fra videregående. jeg har allerede fått forsiden oversatt, men glemte å ta med baksiden som har forklaringen til det norske karaktersystemet.

Er det noen som vet hvor jeg kan finne en ferdig oversatt versjon? Siden det er et standard dokument må det være mange som har betalt unødvendig for gjøre den samme jobben.



post-271434-0-34220400-1419833391_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for oversettelsen Multisync, men jeg vet ikke om det er nok. Jeg hadde håpet på noen offisielle(ish) stempler eller noe sånt for å glede Australierne.

 

Når jeg søkte i utlandet oversatte jeg den selv... :shrug:

 

Her i Australia spør de som oftest etter NAATI sertifiserte oversettelser som ofte koster flere hundre kroner per side og da får du en fysisk kopi i posten med stempel og underskrift av translatøren. Jeg måtte punge ut med en god del for førerkort, fødselsattest og for vitnemålet.

Jeg tok akkurat en IELTS engelsk test for å vise at jeg hadde godt nok ordforråd, uttale etc. til å studere. De var sinnsykt strenge og sjekket passet mitt minst fire ganger og hadde oss under konstant overvåkning. Hele greia kostet meg over to tusen inkludert transport. Med den holdningen er jeg ikke sikker på om min egen oversettelse holder. Men det er lov å prøve.

Lenke til kommentar

Har en oversatt med stempel og de greiene, så hvis du trenger en som helt lik det bilde i første post, så kan jeg sende det til deg på kvelden i morgen

Ja, Ja!

 

Hadde det travelt denne uka så jeg glemte helt at jeg hadde postet her. Men jeg er absolutt interessert hvis du fortsatt har anledningen.

 

Edit:

 

Takk for oversettelsen buster!

Endret av 2rf1s
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...