Gå til innhold

LG OLED til 15 000 - god deal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har et lokalt tilbud på LG OLED, hvor de har 100 stk til 15 000 fra i morgen. Synes dere dette er en god nok deal til å slå til? Ser mange her og der nevner at 4K OLED kommer neste år, den bikker vel ikke den magiske 30k grensen innen året er omme?

Når den da kommer, vil ikke da prisen på "vanlig oled" falle som en konsekvens av det?

Tror dere det samme tilbudet (eller bedre) vil komme igjen i løpet av januarsalget?

Bruken er hovedsakelig spill, i andre rekke film/tv (sport). Har en ps4 liggende som jeg ikke har åpnet, da jeg har ørten ps3 spill å komme gjennom først, og tven min klarer det sånn nogenlunde, så har ikke veldig hastverk, men hvor lenge tror dere jeg evt må vente for

1) Prisfall på vanlig oled?

2) Lansering av og prisfall til 30k for 4k oled?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemet med disse billige OLED tvene til LG er at prosessoren ikke henger med helt. Panelet er fantastiske, men det sliter med raske bevegelser og få bilde til å gå glatt. Derfor de dyre er såpass mye dyrere.

Skrevet

Det er et bra kjøp. Det er vel denne modellen som kan kalles "vanlig OLED".

Det er flere detaljer som ikke er helt topp, men bildemessig står den milevis over alt annet.

Skrevet

Jeg ville IKKE kjøpt den om du ser på sport og spiller tv spill. Den sliter med horisontale bevegelser og du kan risikere å bli gal iløpet av en fotball kamp.

Isåfall burde du se på litt innhold og se om du synes det blir plagsomt før du blar opp 15 høvdinger.

Skrevet

Har selv hatt 2 stk med døde pixler. Alle 930 har et ugjevnt panel med grønn rød stikk.

Utrolig treg tv oxo tar 4 sekunder før tvn meny kommer opp selv når tvn er slått på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...