Gå til innhold

[Løst] Ny Gaming PC (Rundt 9.5k)


Anbefalte innlegg

 

Takker for alle gode svar hittil, men nå trur jeg jeg bestiller de delene jeg nevnte over, noen som vet hvor jeg får Windows 8.1 64bit billigs og en plass hvor man kan laste det ned isedenfor å kjøpe det på en DVD?

Last ned hos microsoft, forsatt ikke bra bygg, men om du liker det så ok.

 

koster 900kr uansett.

 

Ikke hvis en er student :)

 

http://www.microsoftstore.com/store/mseea/no_NO/pdp/Windows-8.1-Pro---Studenttilbud/productID.288573500

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Takker for alle gode svar hittil, men nå trur jeg jeg bestiller de delene jeg nevnte over, noen som vet hvor jeg får Windows 8.1 64bit billigs og en plass hvor man kan laste det ned isedenfor å kjøpe det på en DVD?

 

Last ned hos microsoft, forsatt ikke bra bygg, men om du liker det så ok.

 

koster 900kr uansett.

Ikke hvis en er student :)

 

http://www.microsoftstore.com/store/mseea/no_NO/pdp/Windows-8.1-Pro---Studenttilbud/productID.288573500

Nå er ikke jeg student ennå da :) Men til Christian, jeg skal se på windows sine nettside, og jeg tror jeg setter denne tråden som løst, siden jeg har bestemt meg, det blir

PC: Komplett PC i deler i7/GTX970

SKJERM: Acer Predator 144hz

MUS/TASTATUR: Et helt standard tastaur som pappa tror han kan få fra der han jobber (flyplassen) siden de har så mange nye tastaturer bare liggene :)

Lenke til kommentar

Den er grei, forsatt så er det ikke en God psu, SSD, hk osv, men du bestemmer ;)

Jeg har rett og slett ikke råd til noe bedre :) hadde ikke råd til skjermen heller, men jeg og foreldrene mine inngikk en deal om at jeg låner penger fra de så betaler jeg tilbake når jeg har råd.

 

Forresten, la du meg til på steam?

Endret av NorskGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...