Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

klarer ikke å gå fra henne


Anbefalte innlegg

Har sterke mistanker om at kjæresten er utro, og når jeg konfronterer henne om det så er det en ny løgn til samme spørsmålet hver gang...

 

Saken er slik at hun ikke svarte når jeg ringte osv på nærmere 2 timer, før dette sa hun at hun skulle ut med ei vennine (hanne), så jeg tok kontakt med hanne, hun sa at det var utsatt grunnet at kjæresten skulle møte ei annen (kirsten), tok kontakt med kirsten også jeg, som sa de skulle møtes senere i uken.

 

Men kjæresten sa at hun hadde nettopp møtt hanne og skulle møte mora si i byen, så sa jeg at hanne sa at hun møtte kirsten, og at hun var på vei å møte hanne.

 

Så jeg ha tatt kontakt med både hanne og kirsten, ingen av de ha sett henne. Men hanne sa at kjæresten var på vei til å møte henne nå.

 

Så da konfronterte jeg til kjæresten med hva hun brukte tiden på, jeg mistenker eksen, som hun har hatt god kontakt med tidligere. Da sa hun at hun var så trøtt at det var vanskelig å komme opp om morgenen.

 

Dessverre tror jeg ikke på dette. Hun sa hun skulle dusje klokka 10 på morgenen, men fikk ikke kontakt før hall 3.

 

Jeg klarer ikke å manne meg opp til å ta steget til å gjøre det slutt...

 

Anonymous poster hash: 60dc0...857

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dessverre så har jeg blitt et sjalu monster av ting hun har gjort, mens hun er like kald og rolig.

 

Hun har hatt god kontakt med eksen sin siden vi ble sammen, jeg trodde det ble roligere men der tok jeg dessverre feil, og hun hadde sendt veldig kosete meldinger til han.

 

Hun fikk melding fra han der det sto at hun kunne komme til henne om 10 minutter, de er naboer...

 

Anonymous poster hash: 60dc0...857

Lenke til kommentar

Ok, da ser jeg problemet.

 

Ekser er fy-fy i mine øyne. Dårlig gjort av henne å ha kontakt med han uansett om de gjør noe eller ikke. Om hun ikke respekterer at du ikke liker at hun er med eksen, så er det bare å droppe det forholdet.

 

Om det gjør deg usikker hele tiden, så er du bedre alene. Du finner helt sikkert ei dame som er villig til å satse på deg 100 %, og ikke falle tilbake på eksen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men hver gang jeg sier at jeg vil slå opp soer hun bare nei, og kommer med en relativt god grunn til at vi kommer til å klare oss.

 

Hun respekterer det ikke i det heletatt at jeg misliker at hun har kontakt med eksen for å si drt slikt.

 

Men ut ifra det jeg skrev i første post, virker det som uteoskap?

Eller er jeg egentlig bare litt paranoid?

Jeg har mye mer å gå på, bare at det er slitsomt å skrive på mobilen klokka hall 4 på natta...

 

Anonymous poster hash: 60dc0...857

Lenke til kommentar

Du virker ikke kontrollerende, du ER kontrollerende når du ringer til venninner og sjekker meldinger. Det bør heller ikke være slik at du kan kreve å få vite hvor og hvem hun er med til enhver tid av døgnet, men du bruker altså dette til å rettferdiggjøre den kontrollerende oppførselen din.

 

Edit: Når det er sagt så er det selvfølgelig jævlig kjipt å oppleve at en ikke kan stole på kjæresten sin (uavhengig av om det er reelt eller ikke). Men om dere ikke klarer å løse dette ved at dere snakker sammen, så er det bedre at dere går hver til sitt.

Endret av blured
Lenke til kommentar

Dessverre så har jeg blitt et sjalu monster av ting hun har gjort, mens hun er like kald og rolig.

 

Hun har hatt god kontakt med eksen sin siden vi ble sammen, jeg trodde det ble roligere men der tok jeg dessverre feil, og hun hadde sendt veldig kosete meldinger til han.

 

Hun fikk melding fra han der det sto at hun kunne komme til henne om 10 minutter, de er naboer...

 

Anonymous poster hash: 60dc0...857

Det er uakseptabelt. Du er ikke et sjalu monster, fordi du krever absolutt tillit og ærlighet i forholdet, dersom du tross alt skal slå deg til ro med den samme resten av livet, og da vil man jo gjerne være to om ting, noe som gjør livet dobbelt så lett hvis man forstår hva en familie er. Dersom det er det du vil, noe jeg antar siden du sier du ikke klarer å gjøre det slutt.

 

Det å ringe på den måten til hennes venninder er kontrollerende, hvis du gjør det mer enn ved enkelte tilfeller hvor du har saklige mistanker, og bare vil få det bekreftet eller avkreftet.

 

Jeg foreslår at du gjør det slutt, fordi det åpenbart ikke er en jente du deler noen nøkkelinteresser med, men hvor det virker som om det er en "trofekone" du er livredd for å miste. Hvis du først får for deg at hun er utro, så går ikke det ut av hodet med det første. Da er det bedre å bare finne noen andre som deler flere av dine verdier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...