Gå til innhold

Hva er viktig?: Skjerm til spill


Sissel B

Anbefalte innlegg

Sønnen skal ha seg skjerm til pc. Han skal bruke den til å spille spill som Euro Truck 2, Minecraft, Truck and Trailers, Farming Simulator 15, The Hunter og Race Injection. Hva er det han bør se på når han skal kjøpe seg skjerm i prisklassen 1000-1500? Jeg har ikke snøring på hva som er viktig for hva. Til nå har han bare spilt på tv-skjermer og har vært greit fornøyd med det, så kravene er sikkert ikke så voldsomme. Er responstid viktig for eksempel? Eller vil han ikke merke forskjell på slikt når han bare er vant med tver og konsollspill?

Vi har sett litt på Samsung LS24D390 som gubben får til 1000 på Expert og på denne BenQ RL2455HM (som fikk mye bra respons fra kjøpere på Komplett)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har sistnevnte. Veldig fornøyd med den, selv om jeg ikke har de høyeste kravene. En ting jeg liker veldig godt med den er at kantene ikke er glossy, men matte. Holder seg mye penere. Denne er jo en mer utpreget spillskjerm enn den andre også, noe som sikkert er en fordel for sønnen din. To HDMI er også et kjempepluss for min del. :)

Endret av Stor Oddnoga
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...