Gå til innhold

Du risikerer å tape i Counter Strik om du ikke er Telenor-kunde


Anbefalte innlegg

 

 

Telenor bruker denne teknikken for å vinne kunder, ikke gi de en ekstra mulighet. Er forskjell på et firma som prøver å gjøre det bra for kundene og et firma som gjør alt de kan for å tjene mer. Sitter selv på en heftig linje, den er stabil og har vært nede en gang i 1 time på 5år. Bor i blokk, hadde først 60\60mbit og så bygget dem ut og satt opp hastigheten (150\150) uten å trekke opp prisen. For de er ikke ute etter å lure meg, men gi meg en mulighet og goder uten å måtte betale i bøtter og spann. Bytta fra Telenor til talkmore også på mobilen, ingen binding og mulighet til å endre abonnement som jeg selv vil. Koster meg 100 kroner mindre også. Skjønner ikke hvorfor folk fortsatt velger Telenor, utenom de som ikke har noe valg.

 

 

Og Talkmore er ikke eid av Telenor?

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Talkmore

 

 

Jo, samme gjelder djuice. Men man merker forskjell på service, priser og muligheter man får. Så det er det samme om de er eid av telenor eller ikke, telenor gir fortsatt elendig service og sniker på deg enda et år med binding på abonnementet.

 

 

 

Noe av poenget er jo at DU har valgt å gi dine penger via Talkmore til Telenor. Om Talkmore gir bedre pris, kommer gjerne av at Telenor selv ikke har lov av konkurransetilsynet til å være billigere enn andre.

 

Du har ingen betenkeligheter med å gi Telenor pengeføde via Talkmore?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Kan du gi meg en eneste god forklaring på hvorfor Telenor som så vidt meg bekjent, releaser ip-adressen minst en gang per døgn, om det ikke nettopp er for at ingen skal få "fast" IP gratis, og som ødelegger for folk som har større nedlastinger på gang, eller kjører tjenester som krever at man er alltid på?

 

Fordi... det ikke stemmer?

Lenke til kommentar

 

 

 

.......

 

 

Og Talkmore er ikke eid av Telenor?

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Talkmore

 

 

Jo, samme gjelder djuice. Men man merker forskjell på service, priser og muligheter man får. Så det er det samme om de er eid av telenor eller ikke, telenor gir fortsatt elendig service og sniker på deg enda et år med binding på abonnementet.

 

 

 

Noe av poenget er jo at DU har valgt å gi dine penger via Talkmore til Telenor. Om Talkmore gir bedre pris, kommer gjerne av at Telenor selv ikke har lov av konkurransetilsynet til å være billigere enn andre.

 

Du har ingen betenkeligheter med å gi Telenor pengeføde via Talkmore?

 

 

Man har ikke så mange andre muligheter og jeg tok det som ga meg mest mulig for minst mulig penger. Jeg trenger Telenor dekning her jeg bor, derfor er det ikke da så lett å slippe unna. I Norge har vi så få valg muligheter at man blir låst til å velge kun et selskap, dette skjer også i USA. De trenger ikke bekymre seg for konkurranse, for det finnes ingen. Telenor utnytter dette ved å være et dårlig selskap, talkmore har jeg ingen problemer med siden de håndterer kunder og andre ting på en måte som man liker.

 

Så svaret på ditt spørsmål... Jeg har ingen andre muligheter, det var valget mellom djuice,telenor eller talkmore. Det er kun i stor byene man har mulighet til å velge og vrake, ikke i resten av Norge.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

 

Man har ikke så mange andre muligheter og jeg tok det som ga meg mest mulig for minst mulig penger. Jeg trenger Telenor dekning her jeg bor, derfor er det ikke da så lett å slippe unna. I Norge har vi så få valg muligheter at man blir låst til å velge kun et selskap, dette skjer også i USA. De trenger ikke bekymre seg for konkurranse, for det finnes ingen. Telenor utnytter dette ved å være et dårlig selskap, talkmore har jeg ingen problemer med siden de håndterer kunder og andre ting på en måte som man liker.

 

Så svaret på ditt spørsmål... Jeg har ingen andre muligheter, det var valget mellom djuice,telenor eller talkmore. Det er kun i stor byene man har mulighet til å velge og vrake, ikke i resten av Norge.

 

 

 

Et godt begrunnet svar. Der kom fakta på bordet.

Endret av G
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Telenor bruker denne teknikken for å vinne kunder, ikke gi de en ekstra mulighet. Er forskjell på et firma som prøver å gjøre det bra for kundene og et firma som gjør alt de kan for å tjene mer.

 

Alle firma gjør sitt for å få mer penger i kassen er min påstand. Det koster antagelig Altibox (for eksempel) mindre å levere skikkelig hastighet til kundene sine enn det koster telenor å gjøre det samme. De har rett og slett ikke samme infrastruktur tilgjengelig. Jeg vet ikke hvordan dette virker ned til dypeste nerde-nivå, men jeg vil tippe dette har noe med saken å gjøre.

 

Telenor stakkar hadde jo sin flopp med ISDN, så når alle andre leverandører hadde begynt å levere ADSL, så kunne Telenor tilby ADSL, da med begrenset nedlastingsvolum før hastigheten ble satt ned. Dette er en tunggrodd strategi Telenor er eksperter i, og vil alltid slå feil hos de som forlanger mer.

 

Så å si alle leverandører jeg har vært borti øker hastigheten uten pristillegg - t.o.m. Telenor - men det er slettes ikke alle som er like flinke til å si i fra om dette selv :) Og rent foretningsmessig, hvis de har klokketro på at de kommer unna med det, så er det jo bare dumt å ikke prøve... :).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...