Gå til innhold

Hjelp til kjøp av ultrabook


Hvilken ultrabook ville du ha valgt?  

5 stemmer

  1. 1. Velg din favoritt nedenfor:

    • Lenovo Yoga Pro 2
    • Sony Vaio Pro 13
      0
    • Samsung Ativ Book 9
      0
    • Asus UX303
      0
    • Mac-dings (uvesentlig for meg, siden jeg er låst til ms-plattform)
    • Annen - Beskriv i forumet.
    • Asus TP300LA 13.3"
      0


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg skal kjøpe ultrabook rett på nyåret og er usikker på hva jeg skal velge.

 

Den skal brukes til arbeid og ikke spill, og kan kanskje koste 8-14. Prisen er ikke det viktigste, men at jeg ikke angrer kjøpet.

 

Mac er ikke et alternativ på grunn av programvalg.

 

Jeg har tittet på disse kandidatene: Lenovo Yoga Pro 2, Sony Vaio Pro 13, Samsung Ativ Book 9, Asus UX303 og Asus TP300LA.

 

Er det noen som ønsker å dele sin erfaring med disse - eller andre smarte valg med meg?

Endret av torole
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor UX302? Det er jo fjorårets modell? UX303 er årets. Jeg er forøvrig i samme båt og vurderer de samme alternativene som deg i tillegg til denne: http://www.multicom.no/ASUS-TP300LA-13e3-Full-HD-Touch-Intel-Core-i7-4510Ue-8GBe-128GB-SSDe-HD-Graphics-4400e-ac-Wi-Fie-BT4e-Windows-8e1/cat-p/c100559/p7516989/gr_0

Det var en fin sak! Jeg har oppdatert lista mi :) Vil gjerne høre erfaringer om disse :)

Lenke til kommentar

Enig med stigfjel. Du burde kjøpe en HP Elitebook, Dell Latitude 7000-serie eller Thinkpad t440s/x240. Dette er ordentlige arbeidsmaskiner av god kvalitet som er til å stole på.

 

Edit: De nevnte maskinene er det også mulig å få "på stedet neste arbeidsdag"-garanti. Slik at om du er uheldig og får et eksemplar der det oppstår noe feil, så slipper du å styre med å sende den inn og skaffe lånePC.

Endret av Kongeskipet
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Ikke kjøpt noe større oppløsning enn 1080p, det funker rett og slett ikke bra nok enda, snakker 2-3 år før windows får opplevelsen opp på akseptabelt nivå.

 

Hadde samsung ativ 9, fin den, men er dobbelt så fornøyd med min macbook pro retina.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...