Gå til innhold

Har Canal Digital doblet ut hastigheten for vanlige brukere (ikke borettslag)?


Anbefalte innlegg

Moderatormelding

Denne tråden handler om folk med vanlig kabel TV internett fra Canal Digitial, og om de har fått doblet hastigheten eller ikke.
Folk som har fiber trenger ikke å vise hvor gode hastigheter de har. Ta det i en egen tråd ev.
Ser jeg flere "se så bra fiberen min er" eller andre målinger fra andre leverandører osv, så blir det advarsler.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Rart at de ikke har kommet med noe info, men kan være de bare kjører en fullskala test for å f.eks måle belastninger osv i nettet sitt, sjekke om folk f.eks får dobbel hastighet over alt osv.

Så kanskje de også kjører noen undersøkelser for å sjekke om folk er villig til å betale noe ekstra for dette her, eller om at de bare gjør dette som en positiv ting og oppgraderer alle helt gratis.

 

Men vil liksom ikke ringe CD for å "klage" på at jeg har dobbel ut hastighet og at de ikke har informert meg om det. Kanskje noen har glemt å "slå av" dobbel ut hastighets knappen der inne :D :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Tok bare tre måneder før de annonserte det, men jeg tror vel det handlet om at de brukte tiden på testing for å se om hvordan det påvirket nettet. Hadde det ikke fungert optimalt, kunne de jo bare droppet å lansere det.

 

Men bra at det ble en gratis oppgradering og ikke enda en økning i prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...