Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvem er dere, hvilken bil har dere?


Cossie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har ikke fylt 18 ennå ,¨men gjør det 10 juni, bilen er klar men kjører til daglig rund på en 2005 derbi senda med 5! hk.

 

Bilen en 1997 VOLVO V70 2.5 TDI med manuell kasse og chippa motor til 163 hk og tror det er 350 nm er ikke helt sikker. Svart metallic med 162365 km på telleren er god bil det.. :D

 

Skinn

 

Klima

 

17 '' felger fra falken

 

og litt diverse annet som det vanlige....+ 14'' skjerm til baksetet.

 

 

HVis noen lurer på hvor jeg har fått penger til en slik bil kan jeg fortelle at jeg har hatt 2! jobber siden jeg var 12.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Sommerbilen er en Plymouth Cuda. Jeg fant ikke noe bilde som ligna på min, men dere kan jo bare søke på google, så finner dere ut sånn ca hvordan den ser ut. Den er HELT original, original radio, alt er helt originalt helt ned til hver minste mutter og skrue og den ser splitter ny ut. Fargen er svart!

5619978[/snapback]

 

 

Har du noen specs på denne cudaen?

318,383,426,440?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Drar denne opp igjen jeg, siden jeg var å hentet (ny) bil i dag... '99 Citroen Xsara stv, 1.8 16v. m/ A/C og en del snacks :). Er fornøyd selv, trengte større bil, Almera'en måtte derfor vike. Synes Xsara'n er kjempefin å kjøre, og 1.8 motoren hjelper virkelig! Masser av kraft i den. Hadde tidligere en Xsara stv som moren min har kjøpt av meg nå, men det var litt før jeg hadde lappen, så fikk så og si aldri kjørt den noe særlig. Var 1.6 motor på den, og jeg kjenner virkelig forskjell .. Har planer om å fjerne hengefestet (om det lar seg gjøre), bytte til 17" alu.felger på sommerdekka, ikke helt bestemt meg for nøyaktig hvilken type enda, må uansett spare opp først. Muligens litt senk. Og selvfølgelig en del stereo :cool: .

 

Om meg, er 21 år, bor i Tomter/Hobøl/Østfold, jobber på markisefabrikk, spiller trommer i band og ellers nyter livet :D . Bilder av Xsara'n her:

post-15605-1147782786_thumb.jpg

post-15605-1147782798_thumb.jpg

post-15605-1147782809_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hmm her måtte jeg jo være med :D

 

Bil! Saab 9-3 Turbo 01 mod Sport Edition gått 83.000KM

 

Hva har jeg gjort med bilen min?

 

Chipptrimmet til 300HK/400Nm ytelse 0-100 på ca 6 sek

Senket 40mm med Eibach Pro Kit

Kjøpt felger/Saab Aero 5 Spoke Twin orginale 17.225.45

Byttet sideblinkers til hvite/sorte

Lakkert bremsecalippere i bilens farge samt byttet til nye rustfrie hjulbolter

 

Hva skal gjøres?

 

Bilen står til lakkering nå av sidelister-fangerlister-speilfester og speil samt hekkspoiler (i bilens farge)

 

Hvem jeg er?

 

Gutt/Gubbe på 35år-Bilen har jeg kjøpt kontant og pengene har jeg spart opp.

 

Bildet er tatt rett før bilen ble levert til lakkering!

 

PS-Oppatering "nye bilder" og bilen er nå lakkert...

post-80037-1148404930_thumb.jpg

post-80037-1148404967_thumb.jpg

post-80037-1148404994_thumb.jpg

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
Jeg er 28.....

 

Mercedes E270 CDI - Kleemann

 

Pengene kan jeg ikke si noe om hvor de kommer fra..!

6134040[/snapback]

 

Merklig nok har jeg litt vanskelig for å tro det....

 

 

Den kanke stemme...der en quattro ikke kommer, trenger du ikke å dra..

 

Fordi har vært litt mye med VAG biler, med elektronikk og andre feil....det var en annen som sa til meg...kanskje her på diskusjon.no også... at det sto i en annonse: Med quattro kommer du helt fram til hytta!, mn kun hvis det er 1 eller 2 audi verksteder på veien :p

 

Har selv Audi.... Prøver ikke å gjøre narr av merket....mn har blitt litt mye i det siste..... Selvom jeg ikke ENDA har hatt nore problem, bortsett fra treg automat kasse...at det er tungt å skyve på spaken... og alle skivene og bremsene gikk....Lyste ikke en lampe i bilen :p

6134127[/snapback]

Lenke til kommentar
Jeg er 28.....

 

Mercedes E270 CDI - Kleemann

 

Pengene kan jeg ikke si noe om hvor de kommer fra..!

6134040[/snapback]

 

Merklig nok har jeg litt vanskelig for å tro det....

 

Den kanke stemme...der en quattro ikke kommer, trenger du ikke å dra..

 

Fordi har vært litt mye med VAG biler, med elektronikk og andre feil....det var en annen som sa til meg...kanskje her på diskusjon.no også... at det sto i en annonse: Med quattro kommer du helt fram til hytta!, mn kun hvis det er 1 eller 2 audi verksteder på veien :p

 

Har selv Audi.... Prøver ikke å gjøre narr av merket....mn har blitt litt mye i det siste..... Selvom jeg ikke ENDA har hatt nore problem, bortsett fra treg automat kasse...at det er tungt å skyve på spaken... og alle skivene og bremsene gikk....Lyste ikke en lampe i bilen :p

6134127[/snapback]

6137753[/snapback]

 

 

Tro hva dere vil..... kanskje jeg lyver nå? :p

 

Jeg sier aldri sannheten, hvertfall ikke på nettet..... hehe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...