Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

spørsmål til dere jenter!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

det funker hver gang. med mindre hun har type... men noen ganger da også

Ok hva skjer etter at jeg har fått nummre hennes da, skal jeg bare ringe og be henne ut? Tekste?

 

tekste litt, par tre meldinger frem og tilbake, prøv å vær litt morsomt og hyggelig, ikke la det gå for lang tid før du fortsetter på møteplanene, det er jo tross alt derfor du spurte om nummeret. Inviter på å ta en kaffe eller noe etter få meldinger. til syvende og sist, er du kjekk og hun synes du var interessant og morsom, så stiller hun opp......

Lenke til kommentar

Om du går rett bort, og alt du sier er "Hei, kan jeg få nummeret ditt?" tror jeg mange hadde reagert... Men om du klarer å få igang en naturlig samtale, og det ender med at du får nummeret, så hvorfor ikke? Tror riktignok det er andre steder enn på banen du vil få større hell: Om du studerer - campus på et universitet, på en bar med kompiser - eller en café alene, bakerst i folkemengden på en konsert, i en park om sommeren, på biblioteket, osv.

Lenke til kommentar

Han hadde sikkert fått nummeret mitt om jeg ikke hadde vært i et forhold. Men jeg tror ikke han hadde fått det om det ble sånn "hei søta, kan jeg få nummeret ditt? ;);););)" da hadde jeg bare latt være. Det handler vel litt om sjarm også. Kanskje prøve å få til en samtale før man spør om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...