Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg tror jeg har funna hun!


Anbefalte innlegg

Jeg er en man 19 år gammel. Jeg er single, grunnen som gjør at jeg fortsatt er single er at jeg ikke har funnet den rette, hver gang jeg møter en, så er hun enten dum eller ikke har de samme interessene som meg.

Så for 3 år siden, møt jeg en jente som har samme interesser som meg på FB, vi snakket og hun virket ganske spennende, jeg tror at hun likte meg.

Så jeg har ikke snakket med henne mye på FB siden da. Grunnen til det er at jeg ikke vil at hun skal gå lei av meg.

 

Hun er faktisk en politiker, leder X ungdom parti.

Jeg vil bli kjent mer med henne, men jeg vet ikke hvordan jeg skal gå frem!

Så glad om jeg får noe tips her :)

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun er faktisk en politiker, leder X ungdom parti.

Jeg vil bli kjent mer med henne, men jeg vet ikke hvordan jeg skal gå frem!

Så glad om jeg får noe tips her :)

 

Rød og grønn ungdom er så vidt jeg vet de eneste ungdomspartiene som har kvinner som ledere for øyeblikket.

 

Er hun rød, må du kjempe mot kapitalismen. Prøv å stjele penger fra rike folk og gi arbeidsløse jobb med gode arbeidsforhold og mange rettigheter (på bekostning av deg selv som arbeidsgiver). Hvis du klarer å gjøre prosjektet lønnsomt, må du gi fortjenesten til staten. Du kan også snakke stygt om profilerte rike folk, som Olav Thon og Petter Stordalen, og om regjeringen. Referer gjerne til Marx og Engels.

 

Er hun grønn, må du hate oljeindustrien og gjøre alt du kan for å redde planeten. Kompiskjør med så mange som mulig til jobb, skole og butikken med elbil eller sykkel. Ta vare på naturen og lev minimalistisk for å gjøre fotavtrykket ditt så lite som mulig. Ikke spis kjøtt, bare miljøvennlige kornprodukter og grønnsaker. Bruk kun solkraft til å varme huset, maten og vannet ditt. Det kan bli litt kaldt på denne tida av året, men hva gjør man ikke for kjærligheten.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

 

Rød og grønn ungdom er så vidt jeg vet de eneste ungdomspartiene som har kvinner som ledere for øyeblikket.

 

Er hun rød, må du kjempe mot kapitalismen. Prøv å stjele penger fra rike folk og gi arbeidsløse jobb med gode arbeidsforhold og mange rettigheter (på bekostning av deg selv som arbeidsgiver). Hvis du klarer å gjøre prosjektet lønnsomt, må du gi fortjenesten til staten. Du kan også snakke stygt om profilerte rike folk, som Olav Thon og Petter Stordalen, og om regjeringen. Referer gjerne til Marx og Engels.

 

Er hun grønn, må du hate oljeindustrien og gjøre alt du kan for å redde planeten. Kompiskjør med så mange som mulig til jobb, skole og butikken med elbil eller sykkel. Ta vare på naturen og lev minimalistisk for å gjøre fotavtrykket ditt så lite som mulig. Ikke spis kjøtt, bare miljøvennlige kornprodukter og grønnsaker. Bruk kun solkraft til å varme huset, maten og vannet ditt. Det kan bli litt kaldt på denne tida av året, men hva gjør man ikke for kjærligheten.

 

Nei Høyre. Jeg støtter AP :)

Endret av Tvillingsjel
quotepyramide
Lenke til kommentar

Den rette? Har du i en alder av 19 år klart å velge en rett utav 7 milliarder?

 

Nå må du ikke pirke, det var ikke mange årene siden det bare var 5 milliarder å velge blant.

Det er ganske mange der ute som er den helt rette. Litt avhengig av dagsform og hva du er villig til å snu et blindt øye til!

Lenke til kommentar

 

Den rette? Har du i en alder av 19 år klart å velge en rett utav 7 milliarder?

 

3,5 ca

 

Da tatt forbehold om lik menneskefordeling og at vedkommende foreblir hetrofil resten av livet.

 

 

Den rette? Har du i en alder av 19 år klart å velge en rett utav 7 milliarder?

 

Nå må du ikke pirke, det var ikke mange årene siden det bare var 5 milliarder å velge blant.

Det er ganske mange der ute som er den helt rette. Litt avhengig av dagsform og hva du er villig til å snu et blindt øye til!

 

 

Ville fortsatt vært en imponerende prestasjon.

Endret av Priim
Lenke til kommentar

 

Nei Høyre. Jeg støtter AP :)

 

 

 

Hun er altså lokallagsleder. De partiene er ikke så ulike, så det behøver ikke å være så vanskelig å være AP-sympatisør og like en Høyre-kvinne. Endrer du holdningen din til formueskatten, er du kommet et godt skritt i riktig retning.

Endret av Tvillingsjel
quotepyramide
Lenke til kommentar

 

 

Hun er altså lokallagsleder. De partiene er ikke så ulike, så det behøver ikke å være så vanskelig å være AP-sympatisør og like en Høyre-kvinne. Endrer du holdningen din til formueskatten, er du kommet et godt skritt i riktig retning.

Ja ja. Helt sikkert ;)

 

 

Å be henne ut er litt for tidlig syntes jeg, burde vente litt med det jeg. Men jeg hadde sendt henne en melding for ca 1 år siden på FB, der det stå at jeg snakker litt for mye, og om hun gikk lei, så kunne hun bare si ifra, men ho svart ikke på meldingen! Så det er derfor jeg ble litt usikker!

Edit: slått sammen dobbeltpost

Endret av Tvillingsjel
quotepyramide
Lenke til kommentar

Det er litt for tidlig fordi det bare er gått 3 år siden du møtte henne? Kanskje du skal vente 3 år til og se, og håpe at hun ikke finner seg en annen kjæreste i mellomtida.

 

Politikere elsker å snakke selv, så det er mulig at du snakket litt for mye, ja.

Jo da, men jeg kjenner kun til basisk ting om henne, ikke mye. Jeg har møtt henne kun på Facebook.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

 

Jo da, men jeg kjenner kun til basisk ting om henne, ikke mye. Jeg har møtt henne kun på Facebook.

Hallo, reality check.. Man ber jo noen ut FOR å bli kjent med vedkommende.

Endret av Bruker-182691
quotepyramide
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...