Gå til innhold

[Løst] Ny mobil for flere år, Xperia z2 eller z3c?


Baini

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Ser nå etter en ny telefon til jul da mor vil gi meg en ny en. Har nå en Galaxy S2 jeg kjøpte i Juni 2011. Den begynner å bli noen år og henger seg opp i alt den gjør.

 

Er ikke så mye som jeg krever av telefonen, det viktigste er nok batteritiden. Jeg skal ikke bruke den til noe annet en det normale bruket, ringing, sms, Facebook, Spotify osv.

 

Har sett litt på Sony Xperia Z3 Compact, men så så jeg at Z2 er noe billigere, større skjerm er noe jeg ikke har problemer med å få. Er det noen av dere som har noen mening om hvilken jeg burde gå for?

Endret av Baini
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer helt an på hvilken skjermstørrelse du foretrekker ;)

Begge er veldig gode, og jeg kjenner til flere som har dem - alle er fornøyd.

Jeg hadde vel personlig valgt Z2 pga. 1 gb mer RAM, 1080p vs. 720p og litt større skjerm som i mine øyne er et pluss.

 

BTW: Begge telefonene kommer med glass på begge sider - hvor begge er dekket av en plastfolie, hvis det blir riper i den og det er veldig plagsomt så er det bare å følge denne http://www.androidcentral.com/how-to-remove-sony-anti-shatter-film-xperia-screen-protector for å ta de av og bli kvitt de ripene som har oppstått - det bryter Sony sin garanti, men ikke reklamasjonsretten så vidt jeg vet. Det er litt kjipt at Sony har dette systemet, men det kommer sannsynligvis ikke til å være noe stort problem.

Edit: Min feil - bare å ignorere :p

 

Lykke til med ny telefon da

mvh Winnetou

Endret av Winnetou2012
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Min nye Z3 C varer 2-4 dager alt etter hvor hardt den blir brukt.

Kona sin gamle Z1 C varer nesten en uke (hun har slått av mobildata og kun bruker WiFi til Facebook og surfing) med få samtaler men en del SMS.

 

Jeg synes Compact-modellene er passe store, de andre blir for store å bruke som mobiler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, fin telefon - lykke til!

Husk å bestille deksel så snart som mulig sånn at den nye ikke går i knas :/

Jeg kan av erfaring si at det ikke er vits i å knuse den gamle telefonen med "uhell" fordi mange foreldre kan bli relativt irriterte / sure - og fordi det er fint med en ekstra telefon en gang iblant.

Som sagt, lykke til med Z2 !

 

Mvh Winnetou

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...