Gå til innhold

Oppgradere gammel pc?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Den vil ta et2 helt fint, har en laptop fra 2009 med w7 pentium, og radeon hd 4600-series og den tar det helt fint på med/high graphics

Da har du nok ikke full HD skjerm.
Den drar et2 på high på 720p så drar den det på med på 1080 på desktop skjerm, blir litt drops i byer sånm 1/100 ganger tho. Men det er ikke saken, saken er at han med bedre skjermkort/cpu bør også greie med/high/max
Lenke til kommentar

Lasta ned Truck and Trailers på den nå. Det bittelille jeg har prøvd, så ser jo både grafikk og reaksjon greit ut etter min forstand. Så tror vi prøver den slik den er foreløpig, så får vi heller spare opp til grafikk-kort på begge pcene til gutta etter hvert. For dette MSI Geforce GTC 750 ti 2GB vil fungere med både Acer TC-120 og den gamle Compaqen som tråden handler om?

Lenke til kommentar

Hvis du kunne åpnet panelene og deretter gitt målene på de forskjellige skjermkortene hadde det vært lettere og finne ut av.

 

MTP at noen av de ferdig-bygde pcene ikke er lagd for bytting av deler og delene kan sitte j****ig tight kan det være få oppgraderings muligheter.

Det beste hadde vært å få målene.

Lenke til kommentar

Etter at jeg hadde flyttet på hardisken (koblet den fra sata-kontakt og på igjen) og lagt den i ett ledig rom for at den ikke skulle henge og slenge i løse luften, slik den gjorde under testingen, og pcen ble flyttet fra huset til annekset, krasjet den plutselig igjen. Hadde fungert helt fint fram til dette. Spilt spill og surfet og alt mulig. Fikk vel beskjed om at det var noe feil på disken. Nå kjører jeg diskreparasjon, for dette måtte gjøres for at jeg skulle gjenopprette pcen til ett tidligere stadium.

Kan det være at jeg har klart å skade denne disken og. At den tok skade ved på avkobling, eller flytting av kabinett til annekset?

Lenke til kommentar

Det kan hende din gamle HDD har en del "bad blocks". Kjør en test med HD Tune (ikke Pro) http://www.hdtune.com/download.html

Trykk på fanen "error scan" og velg "quick scan" i første omgang. Full scan tar lang tid, men er mer nøyaktig.

 

Er Service Pack 2 en viktig installasjon på Windows Vista? Får ikke installert denne på pcen. Har både prøvd via Windows Update og manuelt, men den vil ikke installeres.:(

Lenke til kommentar

Du bør installere SP2. Du må ha SP1 før du kan installere SP2. Er dato/år og klokkeslett riktig på maskinen?

 

SP1 er installert. Står på siden med info om operativsystem, minne, prosessor i Vista iallfall. Det står nå på Speccy og: Windows Vista Home Premium 32-bit SP1

Endret av Sissel B
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...