Gå til innhold

Oppgradere gammel pc?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Filen legger seg i nedlastinger/downloads. Du starter i safe mode ved å trykke F8 hurtig flere ganger før Windows laster. Naviger deg frem til filen, høyreklikk på filen og kjør som administrator.

Hvis du har antivirusprogram kjørende, så stopp dette før du installerer. Du er sikker på at du har tatt alle opdateringer via Windows Update, og at klokke, dato, tidssone og år er riktig innstilt?

 

Prøv denne først http://www.microsoft.com/nb-NO/download/details.aspx?id=17754

 

Etter å ha installert denne, så finnes ikke den SP2 installeringsfila i Downloadsmappen lenger. Det finnes heller ingen historie på Windows oppdateringer? Slettet denne alt slikt? Må jeg laste ned manuelt og installere på nytt?

Lenke til kommentar

Etter å ha holdt på siden i formiddag nesten i ett, med nedlasting flere ganger av flere forskjellige filer (på til tider dårlig og tregt nett), fikk jeg det endelig til nå i kveld i halv elleve tiden. Ca ett halvt døgn etter at jeg begynte :yucky: . Det kom da jeg skrudde av brannmur, virusprogram og automatiske oppdateringer. Da hadde jeg som sagt lastet ned og kjørt diverse fikser og filer i hele dag før det endelig ordnet seg. Men nå har jeg iallfall service pack 2 på Windows Vistaen :w00t:

Hardisken henger dog og slenger etter SATA-kabelen, og sidedekselet er avskrudd. Men jeg tør rett og slett ikke røre den, for når den henger slik fungerer alt som det skal. Og når jeg prøvde flytte på den så fikk jeg jo diskfeil. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...