Gå til innhold

iPad air 2 16GB - spørsmål om lagringsplass


van der Her

Anbefalte innlegg

Mulig dette er et veldig dumt spørsmål, men spør allikevel.

Kjøpte nylig iPad air 2 med 16GB. Men når jeg nå går inn på "lagring brukt" på iPaden, så står det at 3.4 GB er brukt, og 8,5 GB er tilgjengelig. Totalt 11,9 GB. Hvorfor 11,9 GB og ikke 16 GB totalt? Hele tiden trodd at jeg ville ha 16 GB lagringsplass.

 

Takker for svar :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nye modeller med iOS 8 har minst 2GB mindre plass enn de gamle versjonene, totalen var høyere før.

På min gamle iPad hadde jeg plass til 2,5GB musikk, på min nye iPad Mini har jeg ikke plass til dette i tillegg til de samme appene jeg har på den gamle.

Endret av Frobe
Lenke til kommentar

Mulig dette er et veldig dumt spørsmål, men spør allikevel.

Kjøpte nylig iPad air 2 med 16GB. Men når jeg nå går inn på "lagring brukt" på iPaden, så står det at 3.4 GB er brukt, og 8,5 GB er tilgjengelig. Totalt 11,9 GB. Hvorfor 11,9 GB og ikke 16 GB totalt? Hele tiden trodd at jeg ville ha 16 GB lagringsplass.

Takker for svar :-)

Du HAR 16GB lagringsplass. Men som med alle dingser er en del av dette reservert til ting du MÅ ha, som operativsystem og noen applikasjoner produsenten bestemmer er obligatoriske for å få helheten på plass. Dette utgjør altså nå på din iPad drøyt 4GB. Resten kan du bruke som du vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...