shanizar Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Kjøpte nettopp to linksys trådløse nettverkskort (WMP54G-EU) Det ene fungerte helt fint, men det andre som skal sitte i en litt eldre maskin (AMD K-6 400MHz m/64MBRAM) byr bare på problemer. Ved installasjon får jeg bare at kortet ikke fungerer ordentlig (error code 10 i windows). Maskinen har ingen andre PCI kort, men har onboard lyd- og skjerm-kort. Har forsøkt med rene installasjoner av både WinXP og Win98SE Har reinstallert drivere og lastet ned de nyeste driverne. Har forsøkt flere PCI spor. Har forsøkt begge kortene i den fungerende maskinen så det er ikke kortet. Har noen opplevd noe lignende, har noen noen forslag?
bitcowboy Skrevet 4. november 2003 Skrevet 4. november 2003 Hei, jeg hadde lignende problemer i 3 eldre maskiner med ASUS hovedkort. Til tross for at maskinene oppfyllte og oversteg minimumskravene ville de ikke engang boote. Jeg har feilmeldt dette til Linksys, hittil uten å ha fått svar. Åpenbar er vi ikke de eneste med slike problemer, se her Kontakt den norske "supporten": [email protected], telefon:235 00060
shanizar Skrevet 4. november 2003 Forfatter Skrevet 4. november 2003 argh, skulle ønske jeg hadde lest det der før jeg kjøpte kortet Jeg får kontakte supporten i norge og se om de svarer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå