sinnaelgen Skrevet 25. november 2014 Rapporter Del Skrevet 25. november 2014 Det kan virke som ikke alt i bank ID.2.0 er hel på plass enda hvis jeg bruker firefox og skal betale med visa kortet mit så får man en feilmelding etter å ha skrevet inn kodene fra bankkortet. altså når opplysningen skal sjekkes og betalingen skal fullføres Innloggingen i nettbanken går helt fint i gogle chrome virker alt slik det skal Hvem var det som sa at nettleservalget skulle være valgfritt ? Lenke til kommentar
Einar i lia Skrevet 26. november 2014 Rapporter Del Skrevet 26. november 2014 Bodø ble ikke bygd på en dag. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 26. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2014 (endret) Det er forskjell på det å ta "feil valg", og valgfrihet. Eller at du må velge noe annet fordi det ikke passer. Valgfrihet er ikke at valgene du tar ikke kan få konsekvenser, eller at alle valgmulighetene passer deg best. Ja det er vel nærmere motsatt. Eller så må man bare innse at ting kan gå galt. Det er i og for seg lite med ditt valg å gjøre. Funker det nå? Endret 26. desember 2014 av Andrull Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 26. desember 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2014 jeg har ikke testet det enda . problemet var enkelte nettbutikker , ikke innloggingen valgfriheten her , gikk ut på at man kunne velge nettleser fritt uten problemer Det var jo det EU syslet med den gangen de tvang Microsoft ja andre nettlesere har fått større spillerom , derimot så tviler jeg på det var meningen nat man ikke skulle klare seg med en nettleser sånn sett så er man ikke helt i mål enda Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 7. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2015 Bodø ble ikke bygd på en dag. Det går på to dager med overtid. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 7. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2015 Løsningen må da være å bruke den rette nettleseren. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 7. januar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2015 Løsningen må da være å bruke den rette nettleseren. joda, men hvis man kun skal bruke en nettleser hvilken er da den rett for alle nettsider ? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 7. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Hvilket verktøy passer til alle oppgaver? Ingen, og det vil alltid være mulig å skape en oppgave som verktøyet ikke passer til. Ergo vil det åpenbart variere, og vil i høy grad være opp til de som lager siden og programmet/funksjonen/språket på siden, at nettleserene får støtte til å kunne lese det man lager. Endret 7. januar 2015 av Andrull Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 8. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2015 Løsningen må da være å bruke den rette nettleseren. joda, men hvis man kun skal bruke en nettleser hvilken er da den rett for alle nettsider ? Jeg skulle skrevet at man kunne bruke forskjellige nettlesere til ulike ting. Min feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå