Gå til innhold

Holder min 300W PSU?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en 300W psu som fulgte med suntek kabinettet mitt, som jeg egentlig er godt fornøyd med. Jeg har nå 3 vifter koblet til en viftekontroller, en hardisk og to cd ROMer, se resten i signatur.

Jeg har tenkt til å putte inn et bedre skjermkort og en hardisk til.

Vil da PSU min holde?

Ville det være et smart kjøp av meg å kjøpe en Q-Tech psu? Noen erfaringer med denne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PSU er oppskrytt...du kan se i signaturen hva jeg tyner ut av min gamle 235W Aopen...og dette er stabilt. :lol: (selvfølgelig kjører jeg ikke begge cd-rom`ene samtidig som jeg koperer 50gb fra en hd til den andre mens jeg spiller halo på full oppløsning) Så til vanlig bruk trenger du ikke rare watt`en. ;)

Skrevet

Jeg har en Q-tech PSU på 550W. Den er meget bra den, men ikke nødvendig med mindre man har 2 harddisker, mange Caldkathoder, Dual CPU, Ge-Force Fx basert kort og 5 120mm Delta vifter til sammen. Så jeg tror ikke du trenger ny PSU, med mindre du vil ha noe å brife av. *grin*

Skrevet

Fatter ikke hvorfor alle tror det er så skummelt med lav PSU.

Kjører selv XP2500, 80GB, 256MB DDR, HK +++++ (Alt man trenger til en PC)

Med 230W PSU. Aldri hatt noen problemer.

Skrevet

Det som er med alle strømforsyninger her i verden er at når du begynner å belaste dem mye, så synker spenningen(e).

Ergo, en 450W PSU skal du kunne belaste med mere effekt før spenningen har sunket så lavt at ting begynner å svikte.

Dette gjelder alle strømforsyninger som mennesket har klart å oppfinne.

Men, hva produsentene oppgir er en helt annen sak.

En veldig bra 230W PSU kan yte like bra som en billig 450W.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...