Gå til innhold

ANBEFALING: Disse bærbare hører hjemme under juletreet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare jeg som synes det er kvalmende mye med 10-15 000 kr for en enkelt julegave? Shoppinghysteriet og kjøpepresset i jula tas bare til nye høyder ved å late som så dyre gaver hører til normalen. Det sier jeg ikke bare som gavekjøper men også som mottaker.

 

Du er nok ikke alene, men jeg har et annet syn på det.

 

Jeg tjener mer en resten av min familie, og synes det er fint å kunne gi en litt fin gave om det er noe andre familiemedlemmer faktisk trenger, men ikke kan ta seg råd til.

 

Jeg har ingenting imot at folk ikke vil drive med dyre gaver, eller ikke vil ta del i gavegivning i det hele tatt, men jeg synes heller ikke dyre gaver er noe problem i seg selv.

 

AtW

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes det er kvalmende mye med 10-15 000 kr for en enkelt julegave? Shoppinghysteriet og kjøpepresset i jula tas bare til nye høyder ved å late som så dyre gaver hører til normalen. Det sier jeg ikke bare som gavekjøper men også som mottaker.

 

Enig. Nå synser jeg, men tror gjennomsnittet gir gaver til maks 3.000 kr. For mange er også det urealistisk mye. Dette gjør nok at spesielt unger blir mer kravstor i fremtiden. Men er vel "bedre" å gi en dyr pc enn én dyr bil f.eks...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...