Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor kan man møte kvinner?


Anbefalte innlegg

Sikkert et litt fjollete spørsmål, men.

 

De jeg har vært sammen med har primært vært tilfeldigheter. Hjulpet med å plukke opp ting etter hun mister veska, kollidert med ei i trappa osv. Jeg har hatt flaks.

 

Men hvor kan jeg aktivt, bevisst møte jenter? Jeg bor veldig sentralt, og sånn sett er sikkert Tinder veldig greit for meg. Sukker?

 

Hvor ellers?

 

Jeg ser ikke ut som et helvete, tror jeg.

 

 

Anonymous poster hash: b2665...97a



Anonymous poster hash: 5822c...d6b
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det må være de trappene som flest kvinner ferdes i samtidig som de er utrygge. Jeg ser for meg at det er gode sjanser i en utendørs vindeltrapp om vinteren, men dem er det ikke så mange av. Det beste er kanskje å finne en trafikkert trapp og gjøre den utrygg ved for eksempel å helle olje eller legge bananskall i den.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Det tror jeg også, det som gjelder damer og treningssentere... Mye show off.

 

Men da konkurrerer du med alle "bole-gutta"...

 

Du må bare være deg selv og gi litt faen. Dra ut på byen med kompiser og prat sjit... Sett deg ved et bord med damer, si ting. Og for guds skyld ikke vær redd for å bli avvist. For det skjer 9 av 10 ganger... Med mindre du har en jævli atletisk kropp, er høy, og har god selvtillit. Da er det en signifikant større sjans for at du får med deg damer dit du vil.

Lenke til kommentar

Det tror jeg også, det som gjelder damer og treningssentere... Mye show off.

 

Men da konkurrerer du med alle "bole-gutta"...

 

Joda, men når "bole-gutta" omtrent ikke er i stand til å prate med kvinnfolk, og bare står i lag med kompisene sine og veksler mellom å kike på rumpa til jentene og, hverandres biceps - da stiller en "U-bole-gutt" relativt greit om han har litt selvtillit og er i stand til å snakke med damene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...