Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

kompis, vil han mer?


Anbefalte innlegg

Har en kompis som jeg driver og har sex med, altså kan si vi er friends with benefits. Men de siste 6-7 ukene har han sendt meg meldinger hver dag, kalt meg søta og slikt. Og nattameldinger med glad i deg og slikt. Og når vi treffes for å henge uten at vi knuller så kysser han meg osv. Så jeg bare lurer på om dette tyder på at han vil noe mer enn å bare knulle? Hva tenker dere? Jeg har ikke sagt noe enda, jeg trodde liksom begge visste at det er et "benefit"opplegg, men hadde han oppført seg slik da egentlig?

 

(vi er begge 20)



Anonymous poster hash: 6b643...f02
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men å komme med "kjærlighetserklæringer" hver dag og kalle hun kjære osv? Eller si at hun er spesiell for deg? blir litt forvirra rett og slett

 

Anonymous poster hash: 6b643...f02

 

"Du, jeg ser du liker å kalle meg søta og kjære og sånn - betyr det at du begynner å føle mer for meg, eller er det bare noe du liker å gjøre?"

 

Jo lenger du venter, jo mer brutalt og/eller kleint blir det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Men å komme med "kjærlighetserklæringer" hver dag og kalle hun kjære osv? Eller si at hun er spesiell for deg? blir litt forvirra rett og slett

 

Anonymous poster hash: 6b643...f02

 

"Du, jeg ser du liker å kalle meg søta og kjære og sånn - betyr det at du begynner å føle mer for meg, eller er det bare noe du liker å gjøre?"

 

Jo lenger du venter, jo mer brutalt og/eller kleint blir det.

 

this

 

evt: "jeg tror jeg begynner å få følelser for deg, hva tenker du om det?"

enten så er han på samme eller så er han ikke det. Eneste måten å finne ut av....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...