Gå til innhold

Uxzuigal's Giveaway Tråd


Anbefalte innlegg

Velkommen til Uxzuigal's gratis spilltråd!

 

Har bestemt meg for å leke julenisse og dele ut noen gratis spill til aktive forumbrukere.

 

Regler:

 

- Minimum 6mnd medlemskap på forumet. Man trenger IKKE å være ekstra medlem.

- Minimum 250 posts

- Alle spill gies bort via PM og er i hovedsak Steam spill.

- Lag en post hvor du forklarer hvorfor akkurat du skal få et av spillene på listen - enten det er en trist historie hvor du bor i en pappeske eller et kreativt eventyr med lyssverd og granater, bilder og lyd. Popcorn value settes pris på, men er ikke nødvendig.

- Etter å ha spilt/gjennomført spillet skriv en liten review om hvor tragisk dårlig eller halsbrekkende bra spillet var. Humor, bilder av deg selv som gråter eller jubler oppmuntres det til.

- Dette er spill til *DEG* jeg gir ikke bort spill som du kan gi bort i julegaver. Unntak er kjærester og lignende - men krav om å skrive en anmeldeles gjelder fremdeles.

 

 

Brudd på noen av disse reglene vil medføre at du blir diskvalifisert fra fremtidige spill og andre ting jeg kommer til å gi bort i fremtiden. (Planer om å gi bort noe hardware etterhvert!).

 

Om noen skriver en gjennomført bra anmeldelse som grenser til det legendariske vanker det en liten bonus :>

 

(Om noen andre ønsker å gi bort spill i denne tråden, send em PM så legger jeg ved spillet og ditt navn - tråden's regler gjelder.)

 

 

Liste over spill:

Conquest of Elysium 3

Half-Life 2
(2 Guestpasses for Killing Floor, grusomt spill, FOV mareritt).

 

Lykke til! :>

 

Spill fra andre forumbrukere:

Half-Life 2 (Zlatzman)

Portal (Zlatzman)

Spill gitt bort:

HL-2 Episode 1

X-Com Enemy Unknown

FarCry 3

Bioshock

Endret av Uxzuigal
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...