Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva kan jeg bruke til anal?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anbefaler å bruke noe som er glatt og solid, gjerne en buttplugg som er laget for dette formålet, evt en dildo/vibrator. Viktigste er at det ikke er giftige stoffer i det, skarpe kanter, for stort, "mothakere", knekker lett etc. Husk at om noe knekker så skal du prøve å få det ut også, tror ikke man har lyst å ta en tur til legevakten en senkveld for noe slikt! ;)

 

Anbefaler også bruk av kondom pga hygiene og rengjøring.

 

Ellers så er det bare å forske på! :D

Lenke til kommentar

Moderatormelding

To tullesvar er fjernet fra tråden



On topic lurer jeg på om trådstarter er mann eller kvinne.
Er TS en mann så har Aneros en serie med produkter beregnet til å stimulere prostata. Skal visstnok være veldig gode.
Er TS kvinne kan en "vanlig" dildo/vibrator eller buttplug anbefales. Begynn gjerne med en som er litt mindre til og begynne med og gå heller opp i størrelse etterhvert.
Kondomeriet har en desinfiserende vibratorrens som fungerer veldig bra.
Hvis du ikke vil kjøpe denne kan du vaske med f.eks. Zalo og gå over med desinfeksjon etterpå.
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Styr klar av flasker, stearinlys osv.... skal du putte noe i baken så er regel 1 at den må ha en "fot" som gjør at den ikke forsvinner opp i baken. (flasker kan vissnok sette seg veldig godt fast)

Regel 2 er at skarpe kanter osv kan lage veldig plagsomme rifter.

Så gå for noe som er laget for å putte opp i rumpa ( sjekk fks. http://shop.erotikknett.no/Anale-gleder for blant annet de tidligere nevnte aneros pluggene osv)

Husk også å bruke et godt glidemiddel... og begynn med noe som ikke er for stort og gå heller opp i størrelse etterpå.

Lenke til kommentar

Hei

Jeg har prøvd å fingre meg flere ganger, og liker det.

Hvis jeg vil prøve noe annet enn finger, hva kan jeg bruke?

Har glidemiddel men ikke kondom.

Hvordan burde man gå fram før og etter det er gjort? Med vasking osv??

 

Anonymous poster hash: 86206...313

 

Du bør gå på do før du skal begynne å leke, slik at endetarmen er tømt. Er du litt løs i magen bør du i tillegg skylle utav med en skyllebelg (fås kjøpt på kondomeriet) så slipper du at det sitter igjen rester på hva det nå enn er du setter inn der. Å investere i kondomer er absolutt å anbefale, da det letter rengjøring en del.

 

Vask analåpningen med en våt klut eller noe slikt før du begynner. Bruk rikelig med glidemiddel, både på selve analåpningen og på det du vil sette inn. Er du kvinne bør du være påpasselig med at ting ikke renner fra analåpningen og nedover (og i hvert fall ikke inn i) skjeden.

 

Etterpå vasker du analåpingen igjen med en våt klut for å få bort glidemiddel og eventuelle rester av annet. Det du brukte bør minst vaskes i det varmeste vannet du får i springen, og masse såpe - etterfulgt av enten desinfiseringsservietter eller sånn gel. Ideelt sett bør du koke leketøyet hvis det tåler det.

 

Og, viktigst av alt: kos deg!

 

Anonymous poster hash: 0bbb6...68d

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvorfor ikke bare ta en tur på kondomeriet?

 

Hva hvis denne personen bor langt inni ødemarken? Det er smått med kondomerier og andre tilsvarende der. Jeg bor i en by. Såvidt jeg kjenner til, finnes det ingen "Intim"butikker her.

 

kondomeriet.no

 

 

Men selvsagt er det lov å være kreativ å lage sine egne leketøy også :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...