Gå til innhold

TEST: Multicom Kunshan P170S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nekter å tro at dataen er 28/41/45 cm TYKK, som det står i avsnittet om kofferten :)

 

 

Hva målene angår må du holde av 41 x 28 x 45 centimeter i sekken eller kofferten din om du vil ha den med deg på reise.

Det ville vært kjedelig å dra på tur med den da ja :) Snek inn et komma som manglet nå.

Lenke til kommentar

Personlig så vil jeg heller ha en "stygg" maskin med bedre ytelse og batteri enn en "pen" med dårligere ytelse/ batteri. Det samme gjelder telefoner.

Når jeg leser kommentarer på slike tester så er det veldig mange som er ekstremt opptatt av utseende.

Er det dette verden har kommet til funksjonalitet < design :hmm: jaja greit nok :fun:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

@Arnt0r; Ikke jeg heller, trenger ikke en rakettforsker for å lage noe pent :p De burde klare å lage den penere, den er jo stygg. Men jeg ville alikevel ha denne hvis alternativet med lik pris har dårligere ytelse men er penere :)

 

Den stygge andungen kan jo være noe å tenke på for Multicom :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

@Arnt0r; Ikke jeg heller, trenger ikke en rakettforsker for å lage noe pent :p De burde klare å lage den penere, den er jo stygg. Men jeg ville alikevel ha denne hvis alternativet med lik pris har dårligere ytelse men er penere :)

 

Den stygge andungen kan jo være noe å tenke på for Multicom :D

 

Det beste er noe som er kraftig og pent på samme tid. Det er derfor jeg valgte HTC One. Men velger kraft ovenfor utseende.

Lenke til kommentar

Man må være en idiot hvis man kjøper Kunshan fra Multicom.

 

Den beste gaminglaptopen på markedet (sett i forhold til pris), er ASUS G751JY.

ASUS har et ekstremt velutviklet kjølingsystem i forhold til Kunshan, og god kjøling er strengt tatt svært nødvendig med tanke på at maskinen skal bli gamet på i flere timer i strekk. I tillegg er det gjort desibel-tester og varmetester på G751JY hvor den var musestille under gaming i tillegg til at temperaturen aldri oversteg 70 grader. Akkurat på de to områdene er ASUS enkelt og greit best.

 

I tillegg vil man kunne kjøre stort sett alle krevende spill på max settings med ASUS G751JY, og de spillene man ikke kan kjøre på max settings kan telles på èn hånd. Nvidia 980m-kortet er et beist.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kanskje enda mer interessant fra Multicom nå er P670 og P651. Tynne og lette for gaming laptops å være, og går i strupen på nye MSI GS70 2QE (GTX 970M) og flere. Ser ut som man har fått has på varmeutvikling, takket være de nye grafikkortene. Kommer det noen tester på alle disse nevnte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...