Gå til innhold

Mitt case (bilder)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei... billig jalla kabinett. selv lakka og ikke veldig pent. lurer på om je skal lage et kabinett i tre snart, da kan jeg liksom bestemme alt. må skisse en del og planlegge. noe å bruke fritiden på. Men får se.

 

med limpistol-lim kan jeg ta vinduet av igjen. desuten sitter det bra nok det.

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar

ZaLPhoN: Jeg synes case modden din var fin jeg. Personlig så synes jeg at "opp-ned" (tror jeg) pentagramet ditt var sikkelig bra gjennomført, stilig! Vinduet er en annen sak, nå liker ikke jeg store vinduer på kabinett(er) heller. Så det er nok heller meg det er noe galt med *flirer*.

 

Et lite forslag til noe som kunne vært kult med pentagramet ditt. Hva om du maler kanten rundt svart igjen (må ikke) og setter inn farget plexi bak det. Da kan du f.eks bruke en liten led og lyse opp hele pentagramet. Noe som også burde være synlig i dagslys. Men, men.. bare en tanke!

 

Ellers så synes jeg du har et godt utgangspunkt å jobbe videre med!

 

Og sist men ikke minst, les mye om tekniske artige tekniske løsninger. Det er mye inspirasjon å hente der ute!

 

Du får en tommel opp fra meg! Lykke til videre!

Lenke til kommentar
ZaLPhoN: Jeg synes case modden din var fin jeg. Personlig så synes jeg at "opp-ned" (tror jeg) pentagramet ditt var sikkelig bra gjennomført, stilig! Vinduet er en annen sak, nå liker ikke jeg store vinduer på kabinett(er) heller. Så det er nok heller meg det er noe galt med *flirer*.

 

Et lite forslag til noe som kunne vært kult med pentagramet ditt. Hva om du maler kanten rundt svart igjen (må ikke) og setter inn farget plexi bak det. Da kan du f.eks bruke en liten led og lyse opp hele pentagramet. Noe som også burde være synlig i dagslys. Men, men.. bare en tanke!

 

Ellers så synes jeg du har et godt utgangspunkt å jobbe videre med!

 

Og sist men ikke minst, les mye om tekniske artige tekniske løsninger. Det er mye inspirasjon å hente der ute!

 

Du får en tommel opp fra meg! Lykke til videre!

Tusen takk for ideen, den hørtes bra ut! :-)

Lenke til kommentar
Litt off-topic men får håpe det går bra. Pentagram er med en spiss opp, nekrogram er den opp-nede "sataniske" versjonen.

 

Men ellers synes jeg det var en fin casemod jeg. Jeg hadde aldri klart noe slikt.

Petagram er ikke det en femkantet stjerne, opp ned med ring rundt ? Altså en spiss ned.. Bare at jeg ikke har med ringen da...

Lenke til kommentar

Bare sånn hvis noen har en liggende- en elektrisk stikksag med turtallsregulator og baufilblad er veldig fin å skjære i tynne plater og alu med. Det går fortere enn med Dremel, og det er lett å holde kontrollen hvis man ikke "råkjører". Lurt å bruke maskeringtape, for hvis ikke lager metallspona riper mellom saga og plata.. Et sånt blad varer lenge, og koster ikke all verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...