Gå til innhold

Mitt case (bilder)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal jeg være ærlig synes jeg du har ødelagt kabinettet. Hvorfor et pentagram? Kabinettet er ikke stilig lenger, nå er det harry.

 

Hvor gammel er du egentlig BenSin?

Jeg har lest mange av innleggene dine, og de fleste av disse er av en slik karakter at de kan provosere en bestemor. Er du her bare for å breske deg og provosere?

Har du en trang til å erte på deg folk? I så fall kan du komme hit så kan jeg banke deg no inni granskauen! Det er på tide at du skrur av maskina og dra deg ut! Skaff deg noen venners slik at du lærer deg til å bli mer vennlig.

 

Mvh Hovland

Lenke til kommentar

Kjempe bra moding da. Både stilrent og innovativt+++. Men du mangler kanskje litt modding med tanke på kjøling av cpu??.

 

Har lenge vurdert om jeg skulle gjøre noe tilsvarende selv, men utskjæringen med tanke på motivet mitt betyr at sjeg må skjære ut kurver.

 

Problemet er at jeg ikke helt vet hvordan jeg skal skjære ut motivet uten og bulke til ødelegge døra på tårnet mitt (Lian_li pc70). Haru noe tipps til verktøy jeg kan bruke? : Vannskjæring koster 1500 noe som blir litt i det meste laget.

Lenke til kommentar
Skal jeg være ærlig synes jeg du har ødelagt kabinettet. Hvorfor et pentagram? Kabinettet er ikke stilig lenger, nå er det harry.

 

Hvor gammel er du egentlig BenSin?

Jeg har lest mange av innleggene dine, og de fleste av disse er av en slik karakter at de kan provosere en bestemor. Er du her bare for å breske deg og provosere?

Har du en trang til å erte på deg folk? I så fall kan du komme hit så kan jeg banke deg no inni granskauen! Det er på tide at du skrur av maskina og dra deg ut! Skaff deg noen venners slik at du lærer deg til å bli mer vennlig.

 

Mvh Hovland

Jeg er 24 år. Gutten ber om vår mening, hvorfor skal jeg ikke kunne si hva jeg mener? Jeg likte ikke hva han hadde gjort, det er da vel for pokker ikke noe verdensproblem? Tror du verden fungerer slik at alle mener det samme?

 

At du kommer med voldstrusler over internett er ganske betenkelig, nettopp fordi du selv mener at jeg oppfører meg barnslig. Du må gjerne komme for å banke meg, jeg bor i Oslo, nummeret kan du få på PM.

 

Hvordan kan du uttale deg om hvorvidt jeg har venner eller ikke?

Lenke til kommentar
Skal jeg være ærlig synes jeg du har ødelagt kabinettet. Hvorfor et pentagram? Kabinettet er ikke stilig lenger, nå er det harry.

 

Hvor gammel er du egentlig BenSin?

Jeg har lest mange av innleggene dine, og de fleste av disse er av en slik karakter at de kan provosere en bestemor. Er du her bare for å breske deg og provosere?

Har du en trang til å erte på deg folk? I så fall kan du komme hit så kan jeg banke deg no inni granskauen! Det er på tide at du skrur av maskina og dra deg ut! Skaff deg noen venners slik at du lærer deg til å bli mer vennlig.

 

Mvh Hovland

Jeg er 24 år. Gutten ber om vår mening, hvorfor skal jeg ikke kunne si hva jeg mener? Jeg likte ikke hva han hadde gjort, det er da vel for pokker ikke noe verdensproblem? Tror du verden fungerer slik at alle mener det samme?

 

At du kommer med voldstrusler over internett er ganske betenkelig, nettopp fordi du selv mener at jeg oppfører meg barnslig. Du må gjerne komme for å banke meg, jeg bor i Oslo, nummeret kan du få på PM.

 

Hvordan kan du uttale deg om hvorvidt jeg har venner eller ikke?

Du er nå alt for barnslig BenSin! Hvis du ikkje slutter med å erte deg så hva er vitsen med deg inne! Man kan skryte litt av andre, tru hvordan du hadde reagert hvis noen hadde sagt til deg at det kabinette du har er så styggt at den første personen som fant opp kabinette ville ha snudd seg i grava hcis han er død!! Du er alt for barnslig, syns at en av administratorne burde kaste deg ut hvis du ikkje slutter! men, men det jeg kan si til han som dannet topicen så er kabinettet helt ok for meg i mine øyne!! Ikkje dra lærdom eller bli manipulert av disse køddickerne!!

Lenke til kommentar
Du er nå alt for barnslig BenSin! Hvis du ikkje slutter med å erte deg så hva er vitsen med deg inne! Man kan skryte litt av andre, tru hvordan du hadde reagert hvis noen hadde sagt til deg at det kabinette du har er så styggt at den første personen som fant opp kabinette ville ha snudd seg i grava hcis han er død!! Du er alt for barnslig, syns at en av administratorne burde kaste deg ut hvis du ikkje slutter! men, men det jeg kan si til han som dannet topicen så er kabinettet helt ok for meg i mine øyne!! Ikkje dra lærdom eller bli manipulert av disse køddickerne!!

Han ba om min mening, han fikk den. Enkelt og greit. Jeg skryter av det jeg mener fortjener skryt.

Lenke til kommentar

Gi en lang f*en i flaming osv da ...

 

Hva er poenget i å herje med en person på ett forum? Eller VOLDSTRUSLER?

Det er rett og slett lavmål!

 

Trådstarter bad om sin mening, etter min mening var bensins innlegg helt reglementært - han sa det han selv mente.

- Og det er som regel det en som ber om en mening vil ha - tilbakemeldinger.

 

Jeg er forøvrig enig med Bensin i at casemoden er harry, litt for "glorete".

 

Men; det er ikke vits i å klage sånn på folk som skriver sin ærlige og oppriktige mening, det er heller flere andre av dere her inne som faktisk burde kommet seg ut for å trekke luft og for å være sosial - sier jo litt når du truer en med bank via ett forum ... :roll:

 

Make love :love: not war ;P

 

Du er nå alt for barnslig BenSin! Hvis du ikkje slutter med å erte deg så hva er vitsen med deg inne! Man kan skryte litt av andre, tru hvordan du hadde reagert hvis noen hadde sagt til deg at det kabinette du har er så styggt at den første personen som fant opp kabinette ville ha snudd seg i grava hcis han er død!! Du er alt for barnslig, syns at en av administratorne burde kaste deg ut hvis du ikkje slutter! men, men det jeg kan si til han som dannet topicen så er kabinettet helt ok for meg i mine øyne!! Ikkje dra lærdom eller bli manipulert av disse køddickerne!!

 

K_drey; Hva med din egen tråd? Den er jo ikke akkurat noe prakteksempel på hvordan en skal svare på topic. Ditt svar, i likhet med mitt eget, er offtopic, forskjellen er at du er helt usaklig.

 

Greit, man kan skryte av noe andre har gjort, men det er vel best å være ærlige? Han bad om en mening, han fikk en mening, hva dere andre synes om hans mening er da totalt uvesentlig? Jeg har vært på dette forumet lenge nå, og jeg har aldri før opplevd en slik "kultur" som har utartet seg i det siste.

 

Folk har en sykelig trang til å rakke ned på andre for ett svar, enda svaret er ontopic og faktisk ikke noe annet enn ett svar på hva trådstarter spør om.

 

Jeg har også lest BenSins innlegg, jeg finner ingenting nevneverdig - greit nok; folk kan bli hissige, men det kan skje alle - Men når opptil flere syter og klager for ett innlegg som det BenSin nå hadde, blir det for dumt.

 

Det er ikke dette forumet skal brukes til - Forumet er ment til hjelp og veiledning, samt ett sted hvor man kan få andres meninger om noe, for eksempel en casemod, ett overklokkingsresultat eller noe i den duren.

 

#1 "Jeg fikk overklokka prosessoren min 100MHz :) Er dette bra?"

#2- "Nei, det er ikke så bra som mange andre har fått til."

#3 -- "Herregud #2 - Hva er poenget i å skrive ett svar som det? Kunne du ikke bare skrytt litt av resultatet?? Kom hit så skal jeg banke deg"

 

- Det blir litt dumt, ikke sant?

 

Hold dere ontopic, som det står i rettningslinjene, ikke benytt forumet til flaming og drittkasting.

- Og; vil dere ha noen kastet ut - PM en moderator, ikke begynn med "synsing" om at "du burde bli kastet langt vekk"

 

- Men dette er såklart bare MIN mening om denne saken.

Lenke til kommentar
Jeg for min del synes det var et lekkert kabinett med veldig fine og gjennomførte modder. Synes det er tåpelig med mas og kjas om alt mulig annet. Bensin: Kom med konstruktiv kritikk isteden hvis du ikke liker det du ser. Du er dessuten ikke NØDT til å legge inn inlegg!

Hadde han skrevet "kom med KUN positive innspill", hadde pipen hatt en annen låt.

Lenke til kommentar

Ja, jeg skal være erlig å innrømme at det jeg svarte var usaklig og off-topic, og beklager det! Skal ikkje prøve å lure meg unna det jeg sa, men prøv å gi noen gode ord, det er ikkje alle som er bra med casemodding eller begynnelsen på denne hobbyen, og derfor må man gi dem litt go respons slik at de fortsetter og vet at de kan iallefall lage sin egen lille casemod. Som sagt så prøver jeg å skryte litt til alle uansett om de er stygge, men den gir jeg litt respons til og det kan gjøra at dem vil prøve på nytt og kanskje rette på feilene dem har gjort fra før. Da kan det bli et meget bra resultat på neste prosjekt. Håper noen så meningen i dette, så prøv å holde folk oppe med å skryte og gi litt god respons slik at de orker å fortsette!

Lenke til kommentar

Takker for alle positive tilbakemeldinger. Men hva med å holde seg til temaet? :roll: Mesteparten av infoen dere lurer på, står på siden.

 

Jeg skjærte ut med dremel, Tips til bofur: Dremel funker fint med noen bra kappeskiver. Mitt case er av tynn alu så det gikk ganske lett.

 

-Zalphon-

Lenke til kommentar
Her: http://www.home.no/zalphon/casemod.html ligger bilder av mitt kabinett LianLi PC6099B

 

Vennligst si hva du mener :)

 

(jeg vant casecompo @ GS 2003 i påsken med det)  :p:

 

 

-Zalphon-

Skal jeg være ærlig synes jeg du har ødelagt kabinettet. Hvorfor et pentagram? Kabinettet er ikke stilig lenger, nå er det harry.

"Hvorfor et pentagram?" Noe av det dummeste jeg har hørt! Fordi JEG syns at pentagrammet er ganske kult, ikke fordi jeg er satanist, men syns stjerna er kul bare.. Jeg gjør jo det jeg selv har lyst å gjøre med det, sikkert bare misunnelig fordi du bare klarer å skjære ut firkanter selv. Og ikke eier fantasi. :-)

Og jeg er enig i at det er harry, men syns jeg er flink jeg :p:

 

-Zalphon-

Lenke til kommentar

Helt enig med deg Zalphon... Syns det er DU som skal bestemme hva DU vil ha på kabinettet ditt og de som har negative tanker om det kan heller skrive det ned på en lapp og kaste den eller brenne den.. *Host-hark BenSin*

 

Skulle gjerne vært med å lagd den og prøv det ut selv.. men ellers.. G00d J0b Zalph og evt. alle andre som var med å hjalp til!

 

Lykke til videre med casemoden din! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...