Gå til innhold

Solstorm!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner ikke søppel og annet kategoriene lenger så jeg poster det her! Er det noen sjangs for at våre nerde-bokser kan bli ødelagt av solstormen ??? Den skal komme med større styrke i natt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Finner ikke søppel og annet kategoriene lenger så jeg poster det her! Er det noen sjangs for at våre nerde-bokser kan bli ødelagt av solstormen ??? Den skal komme med større styrke i natt!

Solstormen er forbi. Noen steder i Norge mistet strømmen en liten stund, ellers skjedde det ikke noe nevneverdig. Tror det var en eller annen satelitt som tok på seg trefrakken også.

Skrevet
Finner ikke søppel og annet kategoriene lenger så jeg poster det her! Er det noen sjangs for at våre nerde-bokser kan bli ødelagt av solstormen ???  Den skal komme med større styrke i natt!

Solstormen er forbi. Noen steder i Norge mistet strømmen en liten stund, ellers skjedde det ikke noe nevneverdig. Tror det var en eller annen satelitt som tok på seg trefrakken også.

Ikke helt riktig, BenSin.. ;)

Skrevet
Finner ikke søppel og annet kategoriene lenger så jeg poster det her! Er det noen sjangs for at våre nerde-bokser kan bli ødelagt av solstormen ???  Den skal komme med større styrke i natt!

Ikke helt riktig, BenSin.. ;)

Det hadde jeg ikke lest, jeg leste bare en artikkel i dag tidlig. Beklager.

Skrevet

For å komme til Søppel og Off Topic:

Klikk på "Off Topic" i menyen til venstre. Klikk på "Søppel" eller den kategorien du vil være i.

Og jeg tviler på at denne solstormen er noe problem. Da hadde avisene slått det opp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...