Birger Mulvik Skrevet 30. oktober 2014 Skrevet 30. oktober 2014 Meget fine portrett av dua, men jeg må nok favorisere versjon 2 pga bedre lys, Knut ! Skarpe bilder med gode farger !
Knut S Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter Skrevet 30. oktober 2014 Meget fine portrett av dua, men jeg må nok favorisere versjon 2 pga bedre lys, Knut ! Skarpe bilder med gode farger ! Tusen takk Birger. Ja sier meg enig der. Syns hele dua kom bedre til sin rett i versjon 2
Roar Kneppen Skrevet 31. oktober 2014 Skrevet 31. oktober 2014 Ikke så mange av disse tyrkerduene i Norge så du har kanskje truffet den på reise? Jeg har truffet slike både i Namibia. Kenya og på Kanariøyene der de er en landeplage. Men jeg liker dem. Tror jeg velger V2 med bestskarphet selv om V1 jo har mer mettet farge. Roar
Knut S Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Skrevet 31. oktober 2014 Takk for hyggelig kommentar Roar. Du har helt rett. Denne er tatt på Gran Canaria. Jeg bor her nede og litt i Norge. Som du sier så er det mye av de her. Jeg bor i området som heter maspalomas som oversatt til norsk betyr masse duer ?
Anbefalte innlegg