Albert Andersson Skrevet 21. oktober 2014 Skrevet 21. oktober 2014 Hei, Alec. Du "varter " ofte opp med nye programmer og teknikker, - mange av dem helt ukjente for meg. Etter dette bildet å dømme, vil jeg tro at originalen er av god kvalitet, og du har gitt det en spennende "omgang", men hvordan / med hva ? Vennlig hilsen Albert.
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. oktober 2014 Skrevet 21. oktober 2014 Hei, Alec. Du "varter " ofte opp med nye programmer og teknikker, - mange av dem helt ukjente for meg. Etter dette bildet å dømme, vil jeg tro at originalen er av god kvalitet, og du har gitt det en spennende "omgang", men hvordan / med hva ? Vennlig hilsen Albert. Hei Albert ! Takker for hyggelig og positiv kommentar. Programmene og teknikkene har jeg også benyttet før. Det er Picture effects app i kameraet og deretter DxO Filmpack . Dessverre så fungerer appen i kameraet kun med jpeg så det bildet er originalen. Kanskje det finnes et program som kan gjøre det i etterarbeidsprosessen , da kan man beholde en ubehandlet original. Vennlig hilsen Alec
GroKoDilla Skrevet 21. oktober 2014 Skrevet 21. oktober 2014 Spennende effekt! Savner nesten en liten tusseladd i denne eventyrskogen din ;-)
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. oktober 2014 Skrevet 21. oktober 2014 Spennende effekt! Savner nesten en liten tusseladd i denne eventyrskogen din ;-) Hei Gro ! Takker for hyggelig og positiv kommentar. Ja kanskje det hadde gjort seg , men da bildet ble tatt så jeg verken folk eller fe. Mvh Alec
Anbefalte innlegg