Gå til innhold

[Løst] Forferdelige temperaturer med 3 radiatorer, 5820K


kalleklovn12

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Jeg hadde også sjekket litt hvordan slangene er festet i systemet sånn at det blir minimum med motstand når vannet strømmer gjennom. Mange oppsett som er høyt kjølepotensiale men ødelegges av en alt for lav flow.

Med tanke på mye slange, eller lite slange totalt? For litt siden gjorde jeg litt om på det, så jeg fikk av en drøye 30cm med slange. Tenkte det var lurt.

Lenke til kommentar

Jeg slang på en kladd i midten. Kanskje jeg skal forsøke å ta av og spre det isteden. ?!

Nei ikke gjør det. Hvis du smører pastaen utover ender du opp med små luftlommer. Det er en feil mange gjør. Start med en passe liten ball i midten og press pastaen utover.

 

Jeg har aldri brukt kjølepasta selv men jeg har lest artikler så jeg kjenner til rett påføringsmetode. Og det er logisk nok, for prinsippet gjelder på mange andre områder hvor ting skal limes eller klistres. Men jeg kan ikke si noe om hvor mye pasta man bør bruke.

Lenke til kommentar

 

Jeg slang på en kladd i midten. Kanskje jeg skal forsøke å ta av og spre det isteden. ?!

Nei ikke gjør det. Hvis du smører pastaen utover ender du opp med små luftlommer. Det er en feil mange gjør. Start med en passe liten ball i midten og press pastaen utover.

 

Jeg har aldri brukt kjølepasta selv men jeg har lest artikler så jeg kjenner til rett påføringsmetode. Og det er logisk nok, for prinsippet gjelder på mange andre områder hvor ting skal limes eller klistres. Men jeg kan ikke si noe om hvor mye pasta man bør bruke.

 

Snodig det der, for det er slik jeg får best temp.

For å ikke snakke om en ny tråd her hvor en sluttet med ertelegging og vips tråden løst, cpu kaldere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...