Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk igår demonstrert at å låne bort telefon, drikke og Nationaltheatret ikke er en god kombinasjon. Ikke i det hele tatt. Fikk en liten tåre i øyet når jeg så min fantastisk L1020 ake nedover rulletrappa på National. Ble ikke mye bedre når jeg hørte ekkoet av smellet i det aketuren var over. :scared:

 

Så en ny fhøn må inn i hus. L1020 var min første WP, og var strålende fornøyd med den. Beste telefonen jeg har hatt. 2000,- for det vindunderet er det beste kjøpet jeg har gjort. Mye bedre enn det til 6000,- to måneder før med HTC og M8.

 

Å nå snuser jeg på 930. Ihvertfall en ny WP. Er det fortsatt den beste WP på markedet, løp og kjøp? Eller bør jeg vente i noen uker på ett nytt vidunder? Har mulighet til å få låne en telefon et par-tre uker isåfall.

 

 

- Mr. P

Endret av Pj0ter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg personlig tror jeg ville valgt 1520 pga glance, skjermstr og batteri.

Hm.. Skjermen på 1520 blir nok i det største laget for min del. Glance hadde absolutt vært greit å hatt, men er for meg mer en gimmick enn et nytteverktøy. Men batteritid, der sier du noe. Mener jeg har lest at batteriet skal holde omrkring en hel dag ved normalt bruk. Hva er dine tanker om normalt bruk og en hel dag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...