Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

[Løst] Har noen erfaring med preparatet Vimovo?

jae-ols

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen erfaring med preparatet Vimovo? Det er mot slitasjegikt og leddproblemer og artrose. Har fått resept på det og blir ikke klok på pakningsvedlegget.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen kjente bivirkninger? Magesmerter pleier å være vanlig med slike medisiner. Så er det vel vektnedgang.

Håper ikke det blir for plagsomt.

Skrevet

Drit i pakningsvedlegget. Tåkelur har helt rett. Knask i vei og om 24 timer vil du kjenne at den deiligste smertefrihet har bredt ut seg. Nesten så du får lyst å ta en joggetur.

• 5 måneder senere...
Skrevet

Hei izzet

Bruker du fortsatt Imovo? Erfaring/ bivirkninger? Jeg begynte på Imovo i går.

Måtte slutte, fikk store magesmerter. Var ikke til å leve med. Grusomt. Tar Voltaren nå. 

Skrevet

Hei izzet

Bruker du fortsatt Imovo? Erfaring/ bivirkninger? Jeg begynte på Imovo i går.

Måtte slutte, fikk store magesmerter. Var ikke til å leve med. Grusomt. Tar Voltaren nå.

Huff, det var ikke bra. Jeg trodde disse var mildere mot magen:(

Skrevet

Bivirkninger er veldig individuelt. Ikke sikkert du reagerer negativt selv om han gjorde det.

Dette preparatet er skummelt. Du får enorme magesmerter, ikke til å leve med. Bedre med Voltaren eller noe annet, selv om det også gir smerter. Det beste er å stå over. 

Skrevet

Bivirkninger er veldig individuelt. Ikke sikkert du reagerer negativt selv om han gjorde det.

Det er sant:-)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Nå har jeg igjen prøvd Vimovo, gikk bedre denne gang. Men det blir max 2 stk. om dag. Så slipper jeg magesmerter blir dette bra. 

• 4 år senere...
Skrevet

Jeg prøver Vimovo igjen, til tross for lista med mulige bivirkninger. Ikke alle får det, heldigvis. Får jeg vektnedgang skal jeg være glad. Er det flere som bruker Vimovo? Spent på folks erfaringer. Tar en pr. dag. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...