bakrull Skrevet 28. oktober 2003 Skrevet 28. oktober 2003 Er så sinnsykt lei av brenneren min akkurat nå. Har en 52x/24x/52x som jeg ikke husker merket på (og nei det står ikke noen plass på den). Problemet er at hver bidige gang jeg prøver å brenne en cd, så en eller annen gang uti prosessen får jeg meldingen burning process failed ellerno lignende. Har sikkert kasta bort 10 cd'er for å prøve ut med forskjellige innstilninger, men til ingen nytte. Har CD-rom og brenner på samme IDEkabel, med brenner som master, vet ikke om dette er noe relevant i forhold til mitt problem. Hadde vært evig takknemlig for tisp
Kent (StudioFreya) Skrevet 29. oktober 2003 Skrevet 29. oktober 2003 Er det CD-copy du holder på med? Da må du sette cd-rommene på hver sin IDE-kabel. Hvis ikke, prøv å sett drevene fra PIO til UDMA.
bakrull Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Skrevet 29. oktober 2003 Bruker nero 6, men har også prøvd 5'er. Skal prøve å sette dem på hver sin ide kabel
bonito Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Brenner du fra harddisk, eller prøver du å kopiere en cd? Øystein
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå