drall Skrevet 28. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2003 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! .........0%..............................0%...............1%..........................2%... akk, en time til med venting. Kan alle venligst logge av b.net slik at jeg får all båndbredden? Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2003 Vær forberedt på å bli disconn'd osv...tok meg og kammisa mange retries... ;( Et tricks er å change realm til asia og downe derfra, for så å change back. Når du først får downa og installed, så er det et pes å komme seg "inn", stooor belastning på server. .. Lenke til kommentar
Djengis Skrevet 28. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2003 Fint med patch for dere som skal spille D2... For oss som bare ville spille en runde WarCraft i kveld er det verre. Alle som laster ned den h*¤&etes patchen tar all båndbredden fra Battle.net, slik at vi ikke får logget på B.net. Argh!!! Hvorfor kan ikke Blizzard kjøre separate servere for de ulike spillene sine? Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2003 Drikk tiss, D2 rewler alt Lenke til kommentar
SmartinG Skrevet 28. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2003 Noe nytt i 1.10 eller? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2003 JAAA!!!! Skal prøve å ikke gjøre dette til en stor spam-post hvor jeg bare jubler, MEN POKEER SÅ JEG HAR LYST TIL DET! Å herregud så jeg DIGGER DET! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 Åh, herlig, nå kan de endelig bruke tida si på å få laga FT-patchen! Men heder til dem for at de gidder å patche D2, det er jo gøy... Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 Heh... Noen andre som har prøvd sin 1.09 fyr i 1.10? Helt for jævlig! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 Heh... Noen andre som har prøvd sin 1.09 fyr i 1.10? Helt for jævlig! Spørs hvor langdt du er kommet. Er du i Avt V Hell kan du bare glemme det, selv om du er lvl 99 Er du derimot rundt lvl 15-20 går det enda fint. Så lenge jeg ikke tar på players 8 igjen Lenke til kommentar
KAS Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 Var moro å spille i går kveld, lå lenge helt på toppen over necromancere i europa.. men måtte gi tapt for søvntrangen :nice: Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 Er det noen merkbare forandringer fra 1.09 til 1.10? Lenke til kommentar
KAS Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 Er det noen merkbare forandringer fra 1.09 til 1.10? Grunnen til at denne patchen har vært etterlengtet er nettopp fordi det er MASSE som er forandret. Den fullstendige lista er her Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 30. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2003 Heh... Noen andre som har prøvd sin 1.09 fyr i 1.10? Helt for jævlig! Spørs hvor langdt du er kommet. Er du i Avt V Hell kan du bare glemme det, selv om du er lvl 99 Er du derimot rundt lvl 15-20 går det enda fint. Så lenge jeg ikke tar på players 8 igjen Barbar på lvl 85 ellr no... Sleit max Lenke til kommentar
falut Skrevet 30. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2003 Herregud.... det er så mange som spiller at det lagger no inn i ******... europa realm blei lagt ned i går :grine: ..... så jeg sto opp extra tidlig for å spille i dag *grin* har ikke merka no stor forskjell jeg på paladin min ( blei level 30 i dag) .. Lenke til kommentar
Patrokolos Skrevet 30. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2003 Heh... Noen andre som har prøvd sin 1.09 fyr i 1.10? Helt for jævlig! Spørs hvor langdt du er kommet. Er du i Avt V Hell kan du bare glemme det, selv om du er lvl 99 Er du derimot rundt lvl 15-20 går det enda fint. Så lenge jeg ikke tar på players 8 igjen Barbar på lvl 85 ellr no... Sleit max Om dere siger rundt med Shaft og Lightsabre, så sliter dere nok ja. Lenke til kommentar
En Tiger Skrevet 30. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2003 Er det noen forskjeller på Single Player da? Etter det jeg har lest og fått med meg så er det for det meste multiplayer delen som har gjennomgått de største forskjellene. PS: Hva betyr "Added skill synergy bonuses" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå