Gå til innhold

Nytt headset og veldig fornøyd med DT770 Pro


oOF

Anbefalte innlegg

Sitter her og vurderer å kjøpe et nytt sett med hodetelefoner til bruk hjemme. Til nå har jeg hatt et DT770 Pro 32 Ohms headsett som jeg har brukt ved datamaskinen og jeg er veldig godt fornøyd med det både med lyd, byggekvalitet og komfort over lengre tids bruk. Nå har jeg lyst på et nytt headset som kan flyttes rundt omkring da jeg ikke gidder rote bak PC-bordet for å få tak i ledningen til det nåværende settet.

 

Finnes det noe som matcher DT770 spesielt i komfortdelen og som er rimeligere enn dette eller kan jeg like gjerne kjøpe et nytt og vite at jeg blir fornøyd? Utseende er ikke så viktig, men komfort og lyd er. Lydbildet da gjerne i tråd med mitt nåværende. Jeg vil også ha øreklokker som dekker hele øret.

 

Prisleie fra 0-1500 er det som er mest aktuelt. Takker alle som tar seg tid til lå svare og ikke nevner Porta Pro, Beats by Dr. Dre og Skullcandy :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Hm, skjønner ikke hvorfor min forrige post her ikke ble noe av? Uansett, foreløpig endte dette med at jeg kjøpte Xiaomi Pistons som har vært nevnt i en plass her. Til den prisen syns jeg at de pluggene er et røverkjøp rett og slett. Foreløpig har jeg terminert planene om et nytt headset.

Lenke til kommentar

Sitter her og vurderer å kjøpe et nytt sett med hodetelefoner til bruk hjemme. Til nå har jeg hatt et DT770 Pro 32 Ohms headsett som jeg har brukt ved datamaskinen og jeg er veldig godt fornøyd med det både med lyd, byggekvalitet og komfort over lengre tids bruk. Nå har jeg lyst på et nytt headset som kan flyttes rundt omkring da jeg ikke gidder rote bak PC-bordet for å få tak i ledningen til det nåværende settet.

 

Finnes det noe som matcher DT770 spesielt i komfortdelen og som er rimeligere enn dette eller kan jeg like gjerne kjøpe et nytt og vite at jeg blir fornøyd? Utseende er ikke så viktig, men komfort og lyd er. Lydbildet da gjerne i tråd med mitt nåværende. Jeg vil også ha øreklokker som dekker hele øret.

 

Prisleie fra 0-1500 er det som er mest aktuelt. Takker alle som tar seg tid til lå svare og ikke nevner Porta Pro, Beats by Dr. Dre og Skullcandy :)

Har hatt en god del headsett frem til nå, og jeg kan si deg med stor sikkerhet at dt770 pro er det beste headsettet som eksisterer til 1500kr. Skal du ha bedre, må du nok en god del lapper opp ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Jeg graver frem denne tråden og et knapt år etterpå har jeg kjøpt Sennheiser HD 700, Shure SRH 1540 og en Benchmark DAC1 av gammal type. Overraskende nok er DT770 omtrent parkert for godt, både lydmessig og komfortmessig. At noen hodetelefoner skulle være mer komfortabel enn DT770 trodde jeg ikke.

Endret av oOF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...