Gå til innhold

Tips Fedora


Dani2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke ny på nettet. Men de vitsene passer litt :evil:. Dette er litt sant i dagens verden.

 

Men takk for velkomsthilsenen ^_^

 

http://euphoricatheist.tumblr.com/

 

tumblr_inline_mqpwi0BQsq1qz4rgp.png

tumblr_inline_mqpwlnTbGX1qz4rgp.png

It’s clearly run by fundies tho

(seriously it’s really innaccurate, I just think it’s funny).

tumblr_mqpiqzCcyR1s8l42no1_500.png

tumblr_mqpiqzCcyR1s8l42no2_500.png

UGH WE ARE SO OPPRESSED LESS POPULAR THAT HITLER LITERALLY OPPRESSION FROM FUNDIES UGH

Endret av Dani2
Lenke til kommentar

Jeg er usikker på hva du prøver på. Vise at hatet mot ateister er enormt, at flere liker Hitler? At internett er et forferdelig sted? At vi må spre mer kunnskap om ateisme? At teister må slutte å hate ateister? At teister er ignorante fjotter? Lage stråmenn du kan le av?

 

Hvor er disse tallene fra?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg er usikker på hva du prøver på. Vise at hatet mot ateister er enormt, at flere liker Hitler? At internett er et forferdelig sted? At vi må spre mer kunnskap om ateisme? At teister må slutte å hate ateister? At teister er ignorante fjotter? Lage stråmenn du kan le av?

 

Hvor er disse tallene fra?

M'lady

Lenke til kommentar

Jeg synes det er konge. Den beste vitsen på nettet som eksisterer fordi slikt kan man faktisk finne på Yahoo Answers. Som gjør det enda mer bedre :p

 

Takker.

 

Nuvel, jeg vil nå si de euforiske ateistene er godt representert på forumet, i likhet med resten av nettet.

I dun need that phony god's blessing because i am enlightened by my intelligence. UGH you sheeps need to wake up from those delusions. Fundies are mah enemies.

 

Atheists unite!!!

 

Hehe, du burde sjekke noen forum sider der de er å se trådene. Tenker med engang på han fyren i hatten og skjegg. Det er så bra laget til de som ordnet den spøken :D

Endret av Dani2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...