Gå til innhold

Oktoberfest 2014 - RandiA - 45mm f/2.8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pent med to blåklokker hånd i hånd. Dette kan du så godt. Hurdalsrosa ble også staselig :)

Takk, takk....

Du klarer deg bra uten blomster også, Randi, flott bru. Nydelige nyper, særlig det siste i spoileren. Jeg ante ikke at de var så hårete.

Takk, Jorun - piggete, vil jeg si

Flott makrobilder av blomster - skarpe og flotte farger!

Bildet 2.okt. tror jeg kunne blitt enda finere med litt mer uskrap bakgrunn?

:)

Det har du absolutt rett i - bakgrunnen der er slurvete og urolig, hastverksarbeid, egentlig

Skrevet

Bilde 5 – 5.Oktober: Pelargonium peltatum

15263226620_2efc8570d9_c.jpg

Exif: 1/125 - f/3.5 - ISO 400

Exposure Compensation: 0

Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8

Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX7

Skrevet

Takk, takk for kommentarer - snart slutt på blomstermotivene nå. (Da blir det mer i retning av dagens......)

Bilde 6 – 6.Oktober: Høst-såpe

15433813346_96ec68298b_c.jpg

Exif: 1/10 - f/3.5 - ISO 400

Skrevet (endret)

3. + 4. + 5. og 6. oktober ble helt greie bilder, med det første og siste som favorittene.. (3. oktobers "bombe" er jo "lekker")... ;)

PS!

Tror forresten at ev. bilder fra september nok egentlig ikke tillates i selve festen, men.......... :nei::closedeyes:

Endret av smort1
Skrevet (endret)

Takker for hyggelige kommentarer - oppfinnsomheten er ikke særlig på høyde om dagene....tar med kameraet til et møte i byen nå, så håper jeg det er noe å finne på veien.

PS.Ja, såpene lukter enda bedre enn de ser ut......

Endret av RandiA
Skrevet

Bilde 7 – 7.Oktober: Going Down-town - Lillegårdsbakken

15285334608_f6e1f5abbd_c.jpg

Exif: 1/250- f/5.0 - ISO 125

Alternativt: Going home - Festningsgaten

15285225760_15ffc4c2b0_c.jpg

Skrevet

Ser nesten ut som du er i gang med en såpesamling på bilde 6, eller er de for bruk? Blir et slags stilleben dette.

Ser ut til at Trondheim har hatt betraktelig bedre vær i dag enn her lenger sør. Her synes jeg faktisk at spoilerbildet hadde mer stemning ved seg. Bra komponert med landskapet og festningen også.

Skrevet

Ser nesten ut som du er i gang med en såpesamling på bilde 6, eller er de for bruk? Blir et slags stilleben dette.

Ser ut til at Trondheim har hatt betraktelig bedre vær i dag enn her lenger sør. Her synes jeg faktisk at spoilerbildet hadde mer stemning ved seg. Bra komponert med landskapet og festningen også.

Såper til bruk ja, k.n.b - men greit å ha noen liggende også, om man har bruk for en liten gave i ny og ne.

Og, ja - her har vært fantastisk vær en god stund- ganske sommerlig. (Må gi deg rett i spoileren ved nærmere ettersyn, litt fint med det grønne bølgende)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...