Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutter: hvordan vite om det virkelig er interesse?


Anbefalte innlegg

Jeg har holdt på med en fyr i snart et år nå, og jeg klarer ikke å tyde om han virkelig er interessert og ønsker å ta det et steg videre, eller om han bare treffer meg for kosen, og kanskje er på utikk etter noe annet. Grunnen til at jeg er usikker er fordi han er så dårlig til å snakke om følelser, og det er forøvrig jeg også. Jeg har derfor ikke klart å ta opp temaet.

 

På den andre siden så er det han som tar initiativ til kontakt oftest, og han husker alt mulig jeg har fortalt han, som er sånn jeg ikke forventer at han husker. Jeg føler meg på mange måter trygg på han, og vet at han ikke lyver til meg om ting. Men det er bare noe uforklarelig som gjør at jeg blir redd for at han utnytter meg. Er jeg helt sprø nå?

 

Hva er tegn å se etter for å vite om en gutt er genuint interessert, og ikke bare er ute etter sexen?



Anonymous poster hash: b2202...37d
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-182691

"På den andre siden så er det han som tar initiativ til kontakt oftest, og han husker alt mulig jeg har fortalt han, som er sånn jeg ikke forventer at han husker"

 

Enough said, helt klart en forklarende faktor.

Lenke til kommentar

 

"På den andre siden så er det han som tar initiativ til kontakt oftest, og han husker alt mulig jeg har fortalt han, som er sånn jeg ikke forventer at han husker"

 

Enough said, helt klart en forklarende faktor.

Eller at han er bare en slu jævel?

 

Ja, har hørt nok av historier om gutter som bare later som, og spiller perfekt kjæresterolle slik at de får seg noe, også stikker når de blir lei. Men hvor lenge gidder de å holde på sånn, et år er jo ganske lenge å gå rundt å late som.

 

Anonymous poster hash: b2202...37d

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Tror ikke det finnes mange gutter som er sånn, det er vel heller at de går lei forholdet og ikke vil ta det videre, så de dumper jenta derfor. Det var noe jeg gjorde etter et å i forhold. Jeg ser for meg at utenforstående og til og med eksen kan se på meg som en av guttene du snakker om, selvom det ikke er realiteten.

Hvis dere passer godt sammen og han er klar så kan dere jo ta det videre, ellers kan dere vente, ellers kan dere slå opp, sånn virker det.

Lenke til kommentar

Kanskje han selv tar det for gitt ut i fra hvordan du oppfører deg rundt han? Om du er flinkere til å vise genuin interesse trenger han ikke spørre om slikt, men det er ikke dermed sagt at han er flink til å vise slikt selv. Du får bare et godt svar om du tar en prat med han om dette. Er han interessert i å utvikle forholdet med deg vil han nok forstå og ta hensyn.

Lenke til kommentar

Kanskje han selv tar det for gitt ut i fra hvordan du oppfører deg rundt han? Om du er flinkere til å vise genuin interesse trenger han ikke spørre om slikt, men det er ikke dermed sagt at han er flink til å vise slikt selv. Du får bare et godt svar om du tar en prat med han om dette. Er han interessert i å utvikle forholdet med deg vil han nok forstå og ta hensyn.

Ja, det kan like godt være meg som er problemet. Mulig han ikke skjønner at jeg vil noe mer. Men hvordan kan jeg da vise dette tydelig?

 

Anonymous poster hash: b2202...37d

Lenke til kommentar

 

Drite fyren i trynet og se om han løper? Nei, jeg aner vel ikke jeg? Dagens ungdom ass..

 

 

Nesten. Men du er jo inne på noe, hovedsaklig går det bare ut på å teste hvordan vedkommende reagerer på å bli behandlet som dritt, eller hvor mye dritt vedkommende aksepterer før det er nok. Og da, samtidig se hvordan interessen for deg er eller var.

 

F.eks, å slå opp med en person en 5-6 ganger uten intensjoner om å gå fra hverandre, er en shittest. Å denge en person sitt hodet i veggen noen ganger for moro og diskusjonens skyld, er en shittest. Å voldta vedkommende på fylla, er en shittest. Å skubbe vedkommende ned trappen for å slå seg og få kroniske smerter, er en shittest. Å banke de litt uskyldig opp og sparke de litt i ryggen når de ligger nede, er en shittest. Eller å bare fortelle at du ikke ønsker å ha noe kontakt med vedkommende i det hele tatt, selv om du har, bare slik at du kan drite litt på følelsene til vedkommende, er en shittest. Eller bedre, å behandle noen som dritt og så i ettertid bare si at du ikke visste hva du gjorde eller vet hva du gjør på og se hvor lenge den unnskyldningen hjelper deg, er en shittest.

 

Og du tror det bare er ungdommer som holder på sånn? Heh. Ikke narr meg til å le da. Alder spiller en liten rolle for sånt, for er en bare litt syk i hodet sitt, så er det få begrensninger på hvor mange shittester en kan finne på. Spørs bare på hvor kreativ en er det.

Endret av Vatjusi
Lenke til kommentar

 

 

Drite fyren i trynet og se om han løper? Nei, jeg aner vel ikke jeg? Dagens ungdom ass..

 

 

Å denge en person sitt hodet i veggen noen ganger for moro og diskusjonens skyld, er en shittest. Å voldta vedkommende på fylla, er en shittest. Å skubbe vedkommende ned trappen for å slå seg og få kroniske smerter, er en shittest.

 

Hvorfor bruke et så teit ord når man bare kan bruke det gode gamle "ulovlige ting som gjør at du havner i fengsel og hele samfunnet hater deg etterpå". :confused:

 

Anonymous poster hash: d6ba1...f3a

Lenke til kommentar

 

 

 

Drite fyren i trynet og se om han løper? Nei, jeg aner vel ikke jeg? Dagens ungdom ass..

 

 

Å denge en person sitt hodet i veggen noen ganger for moro og diskusjonens skyld, er en shittest. Å voldta vedkommende på fylla, er en shittest. Å skubbe vedkommende ned trappen for å slå seg og få kroniske smerter, er en shittest.

 

Hvorfor bruke et så teit ord når man bare kan bruke det gode gamle "ulovlige ting som gjør at du havner i fengsel og hele samfunnet hater deg etterpå". :confused:

 

Anonymous poster hash: d6ba1...f3a

 

 

Fordi 1 teit ord er enklere å skrive enn 15? Eller fordi enkelte ikke helt forstår effekten av konsekvenser..?

 

Og du, hvorfor skrive et innlegg bare for å klage på hvordan jeg skriver noe når du åpenbart forstår hva jeg mener?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...