Gå til innhold

TEST: iPhone 6 Plus


Anbefalte innlegg

 

Var en tur på Expert Tiller i går og tafset på iPhone 6 plus... tok ett godt grep på den i bøyegrep og tok skikkelig godt i (turte ikke ta i mer) uten at det var antydning til at den skulle gi etter.

 

Føler du ikke skam når du går inn i en butikk og prøver å ødelegge et utstillingsprodukt med vilje?

 

 

Føler du ikke skam ved å oppføre deg som en idiot på ett forum?

 

Hadde jeg prøvd så hadde den blitt ødelagt... planen var å ta i til jeg kjente den ga litt etter uten at den ble ødelagt. Det gikk til en grense der jeg ikke ville ta i mer og jeg selv var overbevist om at alt dette styret bare er tull.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Joda det gjør det. Og hvis du søker #bendgate på twitter så får du all den infoen du måtte ønske deg. Men, kan være lurt å sjekke troverdigheten der og, før man konkluderer. Jeg vet at ip6plus har et svakt punkt der den bøyer seg. Det har jeg sett mange eksempler på, også fra meget troverdige nettsteder.

IGJEN kommer du med påstander uten noe kilde. Twitter er ingen troverdig kilde. Det amerikanske forbrukerrådet har konkludert med at den ikke bøyer mer enn andre telefoner i en vitenskapelig test hvor de har påført trykk som de har mål i kg sammenlignet med andre telefoner. Jeg vil si at det er en troverdig kilde. Det at du viser til twitter og bare slenger ut "meget troverdige nettsteder" som en generell kommentar uten å vise til disse påståtte troverdige nettstedene gjør jo at nettopp du mister all troverdighet.

Kan du dokumentere at det amerikanske forbrukerrådet har konkludert slik du påstår?

Lenke til kommentar

 

Kan du dokumentere at det amerikanske forbrukerrådet har konkludert slik du påstår?

http://www.consumerreports.org/cro/news/2014/09/consumer-reports-tests-iphone-6-bendgate/index.htm

 

Og jeg spør eeeenda en gang om du kan komme med dine såkalte troverdige nettsteder.

Spør i vei du. Denne testen er blitt sterkt kritisert, noe du hadde visst hadde du fulgt #bendgate på twitter, da den ikke utsetter telefonen for press der den er rapportert svak. Igjen. Søk opp #bendgate på twitter. Der ligger alt du etterspør. Og hvis du tror jeg kommer til å gjøre jobben for deg, tro om igjen.

Det rapporteres forøvrig fremdeles om mange nye tilfeller av bøyde ip6+. Men apple har jo sagt at det ikke et et problem, så da så...

Har du fått med deg det tyske nettstedet som med minimal kraft bøyde en ip6+? Tror tilogmed det var nevnt her på amobil. Eller har du fortrengt det?

Lenke til kommentar

Spør i vei du. Denne testen er blitt sterkt kritisert, noe du hadde visst hadde du fulgt #bendgate på twitter, da den ikke utsetter telefonen for press der den er rapportert svak. Igjen. Søk opp #bendgate på twitter. Der ligger alt du etterspør. Og hvis du tror jeg kommer til å gjøre jobben for deg, tro om igjen.

Det rapporteres forøvrig fremdeles om mange nye tilfeller av bøyde ip6+. Men apple har jo sagt at det ikke et et problem, så da så...

Har du fått med deg det tyske nettstedet som med minimal kraft bøyde en ip6+? Tror tilogmed det var nevnt her på amobil. Eller har du fortrengt det?

Twitter tolker jeg ikke som en troverdig kilde. At du nekter å oppgi og attpåtil påstår at det er min jobb å finne kilder for dine påstander er jo ganske utrolig.

Jeg har ikke sett den tyske nettsiden du snakker om nei og jeg gjetter at du ikke gidder å oppgi kilde for den påstanden heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...