Gå til innhold

Har noen brukere på diskusjon.no gjort deg irritert


Fjell

Anbefalte innlegg

Har blitt litt det noen ganger i det siste. Altså en :p. Selv om jeg vet at jeg har laget noen par dumme tråder i det siste også så er det delvis min skyld. Men det går meg på nervende noen ganger at man skal irritere på seg folk istedet for å snakke personen til fornuft.

 

Vil prøve å ikke virke uhøffelig, selv om jeg kan drive med noe spetakkel som er helt greit om noen sier fra om. Men ellers enn det.

 

Uansett så er det hyggelig å diskutere og snakke om ting :)

Endret av Fjell
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Det er fint du irriterer deg, sier noe om at det er en aktivitet som du ikke har helt kontrollen over, men alt foregår i ditt eget hode, husk nå det

 

Du er sikkert helt grei du også, men litt i overkant ivrig, om jeg får si :)

 

Ha en fin tid fremover, antar vi råkast

Lenke til kommentar

Jeg har vært litt irritert på deg, Fjell! Men der har jeg vært i selskap med flere.



Jeg er veldig uerfaren på forum, og føler ikke at jeg kan de uformelle reglene her. Men jeg har en slags ide om at en bør ha en viss kvalitet over tråder en oppretter, men mindre de plasseres i kategorier som tillater useriøst tull. I begynnelsen likte jeg trådene du opprettet, fordi de var litt friske og det virket ikke så farlig å skrive noe siden tonen var så useriøs. Men i det siste har du gått fullstendig amok og opprettet tråder som nærmest er ren sjikane av muslimer. Jeg er nok helt enig med deg i sak, men ikke i måten du har uttrykt deg på i det siste.



Jeg har bestemt meg for å ignorere alle tråder du oppretter som holder en lignende tone. Dette er en boycott av en bestemt type innlegg, og ikke av andre innlegg du måtte skrive.





Håper du modererer deg litt, men fortsetter å opprette tråder! :)


Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...