Gå til innhold

REFLEKSJON: Hack 'n' Slash


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spacebase DF-9 fortjener en egen nyhetshistorie. Utvikleren har bare gitt opp spillet. Det har vært i alpha lenge, uten å få noen forbedringer eller utvidelser. Det ble lovet en stor oppdatering for lenge siden, men den kom aldri. Nå har Double Fine bestemt seg for å bare lansere 1.0 versjonen med noen små forbedringer, vaske hendene sine og late som ingenting. Det verste er vel at, siden Tim Schafer blir sett opp til som en slags gud i industrien, så slipper de vel unna med det.

Lenke til kommentar

Artikkelen virker litt gjentakende, som om man forsøker å stappe inn fyllmasse for den "mangelen" du nevner ørten ganger.

 

Ellers kan man like at du forsøker å gi Double-fine gode skussmål, når du likevel ikke fikk gått igjennom så mye av spillet. Er selv ikke noen programmerer, så jeg ville nok stillet i de "samme støvlene" som deg :)

 

Men, selv skussmålene ble gjentakende lesning.

 

Det jeg fikk ut av anmeldelsen din var:

 

1. Du "kjørte deg fast" - med grunn i manglende kunnskaper

 

2. Du syntes spillet hadde vakker grafikk, elns. :p

Endret av G
Lenke til kommentar

Dette er et fantastisk spill. Helt fenomenal gåteløsning, algoritmerommene i seg selv tror jeg de fleste burde forstå seg på med litt ekstra innsats. Virkelige problemer kommer nok først når man får tilgang på såkalte 'breakpoint-bomber'. Her må man fort bryne seg på et helt program med flere klasser. Som erfaren programvareutvikler må jeg si det ikke var helt uten utfordring å vri mening ut av det man ser der, eller hvordan man skal endre parameterne for å oppnå ønsket resultat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...