Gå til innhold

Oktoberfest 2014 - BjørnÅgeS - 45mm 1.8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

5,oktober: Slutt for sesongen. Måtte gjøre klar for vinteren i dag. Dagens fangst.

 

15264435219_edc244c783_z.jpgPA050002.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr

 

 

Skikkelig blåtimebilde av et vikingskip. Ikke mange som kan skryte av å ha noe sånt. Solid sagastemning.

Takk :)

 

Nydelig stemning i blåtimen med vikingskipet. Flott!

 

På 1.oktober likte jeg spoilerbildet utrolig godt, selv om perpektiv og linjer på bildet du valgte også gjør dette spennende.

 

Gleder meg til å følge bildene dine videre :)

Takk :)

Lenke til kommentar

6.Oktober: Samles her for gruppebilde. Eller kan alle følge med her. Synes jeg fikk kontakt med flokken her, nesten bedre enn i en vanlig skoletime :)

Rettelse nummer tre fra midten følger ikke helt med.

 

15275885608_85f2ff1539_z.jpgPA060009.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr

 

 

Behagelig ro i kveldsbildet av vikingeskipet, tydelig høststemning i dagens bilde.

Takk

 

Litt av en fangst i går, høyst uvanlig syn det der! Klassisk komp med båten på vei inn i bildet. Dagens viser med all tydelighet at det er høst.

Takk

 

Staselig fangst det med vikinge-skipet - og fantastisk flott speiling i 5.oktober.

Takk

 

Likte godt vikingskipet ditt. Fine fargetoner.

Takk

 

Ok bilder fra 3.+4.+5.oktober, hvorav jeg likte landbruksredskapsbildet og det siste best! :)

Takk for ok kommentar :)

 

Jordbruksredskap var flott! Og det siste var nydelig i "blått"! Og med ei fin stemning!

Takk

 

Setter pris på alle kommentarer på bildene. Kom gjerne med forbedringspotensiale også :)

Lenke til kommentar

7.oktober: Hestemule. Ikke det helt store i dag, men har da levert et bilde.

 

15284999737_8bafc49f9e_z.jpgPA070016-Edit.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr

 

 

Hva sa du for å få så stor oppmerksomhet? De syntes kanskje du var et ålreit dyr?

Jeg sa Bææ bæbæbææ :)

 

Wow. Hvordan klarte du å få samtlige av sauene i bildet til å se mot deg? Det gjorde i hvert fall bildet til noe spesielt. Kult bilde!

Takk - hadde noe med Bææ å gjøre, samt bikkja :)

 

Herlig saueflokk.

Takk

Lenke til kommentar

5.: Bra teknisk utførelse, og en påminnelse om at badesesongen i alle fall er over.

 

6.: He, he. Temmelig morsomt dette her.

 

7.: Svært tett på, men ikke så dumt det kanskje. Får en vri på det i alle fall. Når den snoren der først skulle være med er den også greit plassert.

Lenke til kommentar

8.oktober: Høstblad. F1.8

 

15480917075_edc7af02ee_z.jpgPA080028-Edit.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr

 

 

5.: Bra teknisk utførelse, og en påminnelse om at badesesongen i alle fall er over.

 

6.: He, he. Temmelig morsomt dette her.

 

7.: Svært tett på, men ikke så dumt det kanskje. Får en vri på det i alle fall. Når den snoren der først skulle være med er den også greit plassert.

Takk, e-gjerdet torde jeg ikke flytte på.

 

Ha,ha...6.oktober:Skikkelig får-i-kål tid nå.

Takk

 

Artig hestebilde! Har tenkt på det samme selv for å lage en mer interessant vri på en hest.

Takk

 

Myk og fin hestemule, tråden distraherer litt, men var kanskje ikke så lett å unngå.

Takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...