Gå til innhold

Norske IS-terrorister er landssvikere


Anbefalte innlegg

 

 

Kort sagt er det det bare tøv de farer med, og i likhet med statsborger-saken, finnes det ikke noe lovmessig grunnlag, noe de selvsagt er klar over, men bevisst underslår. Med andre ord sjarlataner av verste sort.

 

 

Kort sagt så står du i din fulle rett til å mene det. Nå er heldigvis FrP i regjering, det er ikke du eller jeg. Så for vi se da, om de klarer og få gjort noe av det de mener. Feilen FrP til nå har gjort, er å være litt for ivrig i sine ytringer om hva dem mener de vil gjøre med disse IS krigerne. Det beste var om de hadde vært litt mer tause og jobbet litt mer bak kulissene om tiltak som lar seg gjennomføre. Så kunne folk som deg og meg sitte på nett og bare mene, uten at vi må legge frem noe som helst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men i alle dager da! Skal det være så vanskelig å få svar på et enkelt spørsmål?

 

Las oss si at jeg skrev et innlegg til støtte for IS ved dette forumet der jeg ønsket dem lykke til i kampen videre, og Spitfire396 sendte inn en anmeldelse til politiet om dette forholdet. Syns du at det hadde vært riktig om jeg fikk en dom på la oss si tre måneders fengsel for å gi støtte til "fiender av Norge" eller "landssvik"?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva med de som kriger for Israelske hæren eller de som kriger for Kurderne. Hva med han som dro til Ukraina. Regnes dem som terrorister?

Vel de har et bedre folkestyre og er mer vennlige og dreper ikke folk bare fordi en bok forteller dem til det. De forsvarer seg derimot fordi de får raketter derimot, og motsvarer. Noen ganger kan de være litt barsk, men så kan man ikke være overrasket om man har det trussel bilde ifra palestina terroristene som ønsker å bombadere dem.

- Dessuten har muslimer lov til å tilbe guden deres i Israel. Men de terroristene vil bare ha hele landet for seg selv å utslette jødene. Så ja, hvorfor skal vi ikke hjelpe Israel? Og heller hjelpe en gal skjeggete mann som får instruksene fra en arabisk religiøs bok som er preget av jødehat og etnisk rensing

 

Så nei, Israel er våre venner :) Desverre har Norge dolket dem litt i ryggen. Men vi får se hva som skjer i fremtiden.

Endret av Fjell
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hva med de som kriger for Israelske hæren eller de som kriger for Kurderne. Hva med han som dro til Ukraina. Regnes dem som terrorister?

 

 

Så nei, Israel er våre venner :) Desverre har Norge dolket dem litt i ryggen. Men vi får se hva som skjer i fremtiden.

 

Vi har nå en ny regjering som har et langt mer vennlig syn på Israel. Det trenger de så absolutt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hva med de som kriger for Israelske hæren eller de som kriger for Kurderne. Hva med han som dro til Ukraina. Regnes dem som terrorister?

Vel de har et bedre folkestyre og er mer vennlige og dreper ikke folk bare fordi en bok forteller dem til det. De forsvarer seg derimot fordi de får raketter derimot, og motsvarer. Noen ganger kan de være litt barsk, men så kan man ikke være overrasket om man har det trussel bilde ifra palestina terroristene som ønsker å bombadere dem.

- Dessuten har muslimer lov til å tilbe guden deres i Israel. Men de terroristene vil bare ha hele landet for seg selv å utslette jødene. Så ja, hvorfor skal vi ikke hjelpe Israel? Og heller hjelpe en gal skjeggete mann som får instruksene fra en arabisk religiøs bok som er preget av jødehat og etnisk rensing

 

Så nei, Israel er våre venner :) Desverre har Norge dolket dem litt i ryggen. Men vi får se hva som skjer i fremtiden.

 

I følge deres bokji så er de Guds utvalgte folk og overlegent meg og deg. I følge dere bokji har de rett til Israel og dreper muslimer-palestinerne på grunn av at bokji sier at de har rett til Israel samt at de er guds utvalgte folk. Igjen kommer du med påstander som ikke stemmer. Du bør revurdere påstanden om at muslimer er dumme. For min del er ikke du særlig smart og hvordan skal du bedømme hvem som er klok eller ei. :nei:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Faktisk så er det opprinelig jødene sitt. Så jeg støtter den egentlig. Kristne og araberne var de som stjal det ifra dem egentlig. Samtidig som andre folkestammer som levde før i tiden.

 

Ehm nei. Det har med politikk å gjøre. Muslimer er ganske åpnelyst på å drepe jøder. For Israel er det at de blir angrepet mer et politisk problem enn å renske religiøse mennesker. Så om noen truer et land så har de for all del rett til å forsvare seg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

jobbet litt mer bak kulissene om tiltak som lar seg gjennomføre

 

 

Tror du disse verbale skjøgene bryr seg om det? Selvsagt ikke. Mange visste også utmerket at det heller ikke lar seg gjøre å gjøre mennesker statsløse, men hva betyr vel fakta der i gården hvis man har sjanse å få tømt seg for litt billig retorikk og grums.

Lenke til kommentar

 

jobbet litt mer bak kulissene om tiltak som lar seg gjennomføre

 

 

Tror du disse verbale skjøgene bryr seg om det? Selvsagt ikke. Mange visste også utmerket at det heller ikke lar seg gjøre å gjøre mennesker statsløse, men hva betyr vel fakta der i gården hvis man har sjanse å få tømt seg for litt billig retorikk og grums.

 

Selvsagt er FrP som de andre partiene opptatt av og komme med tiltak som fungerer. Vi ser jo hva som skjedde med AP sin populisme når de lovet en masse sykehjemsplasser, men kom med stort sett ingen ting med 8 år i flertall. Det sier litt om Norsk politikk og ikke partiene. Det virker som alle er totalt tafatte i beslutninger. De klarer ikke og få til stort og det tar tid. Det som nå er foreslått, at man ser IS soldatene og deres støttespillere som svikere, er null problem og få til. Det klarte man i 1945 og jeg vil tro vi klarer det samme nå. Det handler om vilje, ikke noe annet.

Lenke til kommentar

Det sier litt om Norsk politikk og ikke partiene. Det virker som alle er totalt tafatte i beslutninger. De klarer ikke og få til stort og det tar tid. Det som nå er foreslått, at man ser IS soldatene og deres støttespillere som svikere, er null problem og få til. Det klarte man i 1945 og jeg vil tro vi klarer det samme nå. Det handler om vilje, ikke noe annet. [/size]

Jepp man kan få til mye om man bare vil, særlig om man setter moralske skrupler til side, ignorerer lov og rett og ikke lar noe komme i veien for sin uovertrufne overbevisning om at man gjør det rette.

 

http://www.youtube.com/watch?v=U06jlgpMtQs

http://www.youtube.com/watch?v=X6sXIoYOnps

Lenke til kommentar

I følge deres bokji så er de Guds utvalgte folk og overlegent meg og deg. I følge dere bokji har de rett til Israel og dreper muslimer-palestinerne på grunn av at bokji sier at de har rett til Israel samt at de er guds utvalgte folk. Igjen kommer du med påstander som ikke stemmer. Du bør revurdere påstanden om at muslimer er dumme. For min del er ikke du særlig smart og hvordan skal du bedømme hvem som er klok eller ei. :nei:

Både Israelerne og Palestinerne er i en vanskelig situasjon. Den Israelske hæren dreper ikke Palestinske sivile fordi de er blodtørstige og grådige jøder som ønsker å drepe muslimer. De prøver faktisk å unngå å drepe sivile i kampsituasjoner både fordi de ikke ønsker å drepe uskyldige og fordi at Palestinerne bruker alle døde sivile som propaganda mot Israel. Men de aller fleste Israelere mener at de må få lov til å forsvare seg når de blir angrepet med bomber og raketter. Om rakettene blir skutt ut fra skoler så er det Palestinernes egen skyld når skolebarna dør. (Dette er cirka hvordan jeg tror de tenker.) Hva hadde du gjort og sagt om du bodde i Israel?

Lenke til kommentar

Faktisk så er det opprinelig jødene sitt. Så jeg støtter den egentlig. Kristne og araberne var de som stjal det ifra dem egentlig. Samtidig som andre folkestammer som levde før i tiden.

 

Ehm nei. Det har med politikk å gjøre. Muslimer er ganske åpnelyst på å drepe jøder. For Israel er det at de blir angrepet mer et politisk problem enn å renske religiøse mennesker. Så om noen truer et land så har de for all del rett til å forsvare seg :)

At befolkningsgruppen og religionsgruppen jøder eide landet for 2000+ år siden og nå er tilbake er et interessant historisk faktum og jeg syns en slik "endurance and staying power" på en måte er ganske beundringsverdig.

Men det er helt idiotisk å bruke dette som et argument for hvem som skal eie et land i dag! Skal de som snakker Keltiske språk ha herredømme over store deler av Vest-Europa og de som snakker Germanske språk ha herredømme over store deler av det Nord-østlige Europa?

 

Mye av det som skjedde da emigrerende jøder overtok Israel\Palestina på 40-tallet og senere var galt. Det burde ikke ha skjedd slik og hadde det skjedd i dag så burde man ha fordømt dette om ikke grepet inn. Men når det er sagt så skjedde det og lang tid har gått og Israel er her for å bli (det får vi ihvertfall håpe.). Da må man prøve å gjøre det beste ut av det. Når det er sagt så har Israelerne bygd opp et imponerende land som er veldig lite men som har fått til mye. Jeg ønsker både Palestinere og Israelere det beste fremover, selv om jeg tror det kommer til å skje mye trist før området blir stabilt.

Lenke til kommentar

Men de har uansett religionsfrihet i Israel. Så alle vinner på en måte :)

 

Vel det kan man skylde for antisemittismen for. Jødene har trossalt lidd veldig mye gjennom årene, og de har foreslått gang på gang tostatsløsning som muslimene svarte nei på og fortsatte angrepet. Men de ble de store taperne og da ble territoriet til israel mer og mer utbredt.

 

Så synes ikke noe særlig synd på dem.

Endret av Fjell
Lenke til kommentar

 

Det sier litt om Norsk politikk og ikke partiene. Det virker som alle er totalt tafatte i beslutninger. De klarer ikke og få til stort og det tar tid. Det som nå er foreslått, at man ser IS soldatene og deres støttespillere som svikere, er null problem og få til. Det klarte man i 1945 og jeg vil tro vi klarer det samme nå. Det handler om vilje, ikke noe annet. [/size]

Jepp man kan få til mye om man bare vil, særlig om man setter moralske skrupler til side, ignorerer lov og rett og ikke lar noe komme i veien for sin uovertrufne overbevisning om at man gjør det rette.

 

http://www.youtube.com/watch?v=U06jlgpMtQs

http://www.youtube.com/watch?v=X6sXIoYOnps

 

Igjen benytter du deg av begreper som bør defineres. Moralske skrupler, hva er det? Hvem definerer og bestemmer hva som er god eller dårlig moral? Er det deg, eller meg? Eller intellektuelle bedrevitere som sitter på et kontor?

Jeg hadde en veileder som var professor i psykologi når jeg studerte, han sa, hvem faen er disse etikerne som mener det er uetisk om jeg ligger med ei utviklingshemma jente. Ekstremt egentlig og ikke noe han mente bokstavelig. Men han sa det for og få oss til og tenke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...