Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Folk glor på meg!

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt ironisk at det plager deg at andre ser på deg når du tjener penger på at andre ser på deg..

Hvordan tjener hun penger på at andre ser på henne, er hun modell elns?

• 2 uker senere...
Skrevet

Du sier at folk glor på deg, men har du opplevd hvis det har vært flere i en gruppe som har pekt og hvisket etterpå? og smiler de når de glor eller ser de litt merkelig på deg?

Skrevet (endret)

Ja da vet du i det minste hvordan det føles å skille seg ut!!! (Hvis ikke du innbiller deg alt da, hm..)

Det er mange mennesker som blir glodd på i grunnen.

Jeg føler også av og til at folk glaner...ser jeg trøtt ut, ser jeg rar ut, ser jeg unormal ut, har du noe i mot meg likszom, etc etc...?

Det beste er nok å være en grå mus som ingen legger merke til.

Husker jeg så en videosnutt; mann kone og datter kommer inn i et venteværelse. De setter jeg så langt unna sigøyneren som sitter der fra før, som mulig. Men glaner på ham litt sånn foraktelig/fryktsomt; "du er ikke en av vår flokk liksom"-aktig.

Vel, legen henter inn alle sammen til kontoret sitt. han spør jenta hvordan det gikk med beinmargstransplantasjonen og bla bla bla....Så presenterer han sigøyneren; "Dette er Juaverez, han som donerte beinmargen til dattera deres."

Veldig bra, hva?

Endret av kismet
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...