Gå til innhold

[Løst] [Win 8] Kan jeg aktivere med samme nøkkel etter re-installasjon med annet hovedkort?


Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Spørsmålet mitt er:

Jeg har en ssd med win8 på som jeg skal formatere den. Når jeg da skal installere win8 på den igjen(fra disk), vil den koden jeg fikk med win8 disken fungere?

 

Jeg har jo brukt koden da jeg installerte win8 første gang, vil den samme koden funke nå da?

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

 

Jeg har jo brukt koden da jeg installerte win8 første gang, vil den samme koden funke nå da?

Såfremt du installerer igjen på samme maskin (hovedkort) om det er en oem versjon -ja.

Om det en fullversjon -ja. Og den kan bare være aktivert på en pc.

 

Skal ikke bruke samme hovedkort.

Endret av Slettet-YQ8U8xbZ
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tDbelX

Virket det?

 

Jeg skal oppgradere til nytt hovedkort fordi jeg får ikke USB 3.0 port-saken som kobles til kabinettet til å fungere så går fra z77 til z97.

 

Jeg har Windows 8 Pro OEM.

 

Kjipt om jeg står der midt i natta og ikke får installert Windows.

Hvis du ringer inn og aktiverer over telefon bør det gå greit. Jeg har aldri hatt noen problemer med det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

hvordan sjekker jeg om jeg har oem version eller ikke?

Hvis du kjøpte den hos komplett eller en annen nettside kan du bare gå å se på ordrehistorikken hva du kjøpte. Hvis ikke vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Da har jeg faktisk teste ut dette og jeg fikk installert Windows 8 helt smertefritt på nytt hovedkort.

 

Når man skal aktivere så får man et nummer man kan ringe. Man får opp 10 koder man skal taste inn på milben som kommer opp på skjermen. Så leser hu dama opp i andre enden opp 10 koder som du skriver inn i aktiveringsprogrammet.

 

Finito.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...