Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Luft i magen å vondt lukt i over lang tid..


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sant holdt på å skrive det med droppa det..

 

maten idag

rakk ikke frokost så jeg drakk bare litt cocosvann

kom hjem spiste en avocado

"middag" spiste jeg en omelett

å i 9-10 tiden spiste jeg en avocado.

(blei lite mat idag..)

har ikke spist egg på 3 uker føre idag btw

andre dager har det vært blant annet risgryte

knekkebrød, vann, juice som jeg lagde selv

2 uker siden spiste jeg fårikål da...

drikker aldri melk eller noe laktose(ikke allergisk)

spiser ikke gluten(har sjekket å er ikke allergisk)

men skal likevel ta gastroskopi i november for å sjekker blant annet om jeg har cøliaki(gluten allergi)

 

er ikke akuratt aktiv men ikke veldig passiv heller. mulig litt under middels usikker. helt grei form vil jeg si

 

 

 



Anonymous poster hash: c4574...d3a
Lenke til kommentar

Egg kan gi dårlig lukt hvis de er dårlige.

Ellers vil jeg anbefale deg å prøve å få litt mer fiber i dietten din, virker litt.. lite. Hvor gammel/høy er du? Kjønn? Vil nesten mistenke at det er kroppen din som prøver å fortelle deg at ikke alt er som det skal være, og det kan fint komme av å spise for lite eller få for lite næring i seg (da jeg hadde anoreksi så var det vanlig med enten veldig hard avføring eller diaree, rett og slett fordi kroppen led).

Lenke til kommentar

Egg kan gi dårlig lukt hvis de er dårlige.

 

Ellers vil jeg anbefale deg å prøve å få litt mer fiber i dietten din, virker litt.. lite. Hvor gammel/høy er du? Kjønn? Vil nesten mistenke at det er kroppen din som prøver å fortelle deg at ikke alt er som det skal være, og det kan fint komme av å spise for lite eller få for lite næring i seg (da jeg hadde anoreksi så var det vanlig med enten veldig hard avføring eller diaree, rett og slett fordi kroppen led).

19 år

gutt

 

ja kan være litt hard i avføring til tider. kan også være diare.

men noen ganger syns jeg att jeg spiser veldig mye i forhold til andre.

ved middag kan jeg spise ganske mye "spørsj hva det er" men henner jeg tar flere porsjoner. samtdig prøver jeg å spise litt økologisk men ikke 100% økologisk. men det er godt mulig jeg fortsatt spiser litt lite? nå veier jeg kunn 50 kg da å har holdt meg på dette lenge. helt siden jeg var 15-16

er ca 165cm vil jeg tro.

 

Anonymous poster hash: c4574...d3a

Lenke til kommentar

 

Egg kan gi dårlig lukt hvis de er dårlige.

 

Ellers vil jeg anbefale deg å prøve å få litt mer fiber i dietten din, virker litt.. lite. Hvor gammel/høy er du? Kjønn? Vil nesten mistenke at det er kroppen din som prøver å fortelle deg at ikke alt er som det skal være, og det kan fint komme av å spise for lite eller få for lite næring i seg (da jeg hadde anoreksi så var det vanlig med enten veldig hard avføring eller diaree, rett og slett fordi kroppen led).

19 år

gutt

 

ja kan være litt hard i avføring til tider. kan også være diare.

men noen ganger syns jeg att jeg spiser veldig mye i forhold til andre.

ved middag kan jeg spise ganske mye "spørsj hva det er" men henner jeg tar flere porsjoner. samtdig prøver jeg å spise litt økologisk men ikke 100% økologisk. men det er godt mulig jeg fortsatt spiser litt lite? nå veier jeg kunn 50 kg da å har holdt meg på dette lenge. helt siden jeg var 15-16

er ca 165cm vil jeg tro.

 

Anonymous poster hash: c4574...d3a

 

Når du sier at du tar flere porsjoner, hva slags mat er det snakk om?

Lenke til kommentar

 

 

Egg kan gi dårlig lukt hvis de er dårlige.

 

Ellers vil jeg anbefale deg å prøve å få litt mer fiber i dietten din, virker litt.. lite. Hvor gammel/høy er du? Kjønn? Vil nesten mistenke at det er kroppen din som prøver å fortelle deg at ikke alt er som det skal være, og det kan fint komme av å spise for lite eller få for lite næring i seg (da jeg hadde anoreksi så var det vanlig med enten veldig hard avføring eller diaree, rett og slett fordi kroppen led).

19 år

gutt

 

ja kan være litt hard i avføring til tider. kan også være diare.

men noen ganger syns jeg att jeg spiser veldig mye i forhold til andre.

ved middag kan jeg spise ganske mye "spørsj hva det er" men henner jeg tar flere porsjoner. samtdig prøver jeg å spise litt økologisk men ikke 100% økologisk. men det er godt mulig jeg fortsatt spiser litt lite? nå veier jeg kunn 50 kg da å har holdt meg på dette lenge. helt siden jeg var 15-16

er ca 165cm vil jeg tro.

 

Anonymous poster hash: c4574...d3a

 

Når du sier at du tar flere porsjoner, hva slags mat er det snakk om?

 

fårikål kan jeg spise masse av da jeg spiste det for 2 uker siden

ris kan jeg spise opp en hel pose alene null problem

kan lage en ris"gryte" til kunn meg selv som jeg gjorde her om dagen med 1 ris pose linser tomater agurk (det er fullkornris btw) quinoa å vann ved siden av. jeg kan åsså finne på å lage enda en porsjon.

 

Anonymous poster hash: c4574...d3a

Lenke til kommentar

Vel jeg vil anbefale deg å prøve å spise litt mer variert. Er vel og godt å spise sunt, men hvis du ikke får i deg næringene du trenger så er det ikke bra for kroppen din i lengden.

 

Håper du finner ut av om du har cøliaki eller ei da det fint kan forklare mageproblemer.

det hørtes fornuftig ut. for jeg har vært ganske ensformig i kosten i det siste.

det skal jeg fikse på nå!..men var hos legen å tok prøver i mai manglet ingeting ikke engang d-vitaminer.ikke b12 heller

 

Takk for svarene

 

 

Anonymous poster hash: c4574...d3a

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...